Az egyre szürreálisabb magyar közélet egyik legabszurdabb megnyilvánulása volt, amikor a kormányzat az idióta emojis plakátokkal közpénzből kezdett tisztán pártpolitikai kampányt indítani az elmúlt hetekben. Az ellenzéki pártok teljesen lefagytak a nyári hőségben kezdett egész frontos kormánypárti plakátkampány-támadás láttán. A jelentős késéssel megszülető egyetlen erőtlen válasz Karácsony Gergelytől (a „Nem adjuk a jövőnket!” feliratos, vatikáni színekben készült plakát), inkább csak a kormánypárti szimpatizánsok fantáziáját indította el (pl. egy „NEKED” ráfirkantásának erejéig).
Be kell azonban látni, hogy nem is olyan egyszerű közérthető, az alacsonyabb végzettségű emberek számára is könnyen emészthető szlogeneket kitalálni. A legaljasabb gyűlöletkeltésre építő kormánypárti kampánnyal szemben nehéz átütő erővel bíró, ugyanakkor a kormányzati kommunikáció szintjére le nem süllyedő válaszokat adni.
A magunk részéről azzal tudunk hozzájárulni a hatékony, de vállalható szlogenek megfogalmazásához, hogy a Kaleidoscope Blog ezennel egy ötletbörzét kezdeményez. A hozzászólások között örömmel várjuk olvasóink javaslatait azokra a szlogenekre, amelyek könnyen érthető, ugyanakkor a gyűlöletkeltéstől mentes üzeneteket hordoznak hazánk valódi problémáival kapcsolatban.
Várjuk a kreatív és előremutató javaslatokat!