Hirdetés

Hirdetés

az ezer színű világ

Ennek a blognak a szellemi irányát talán a keresztény humanizmus szándéka jellemzi legjobban, de van benne mindenből egy kicsi, ami a körülöttünk lévő világban fontos.

Moderálási elvek

A kommenteket szükség szerint előzetesen, vagy utólag moderáljuk a blogon.

A blogon csak olyan hozzászólásokat várunk, amelyek:

- nem tartalmaznak súlyosan sértő, bántó kitételt sem egyes személyekre, sem az emberek bizonyos csoportjaira vonatkozóan,

- nem tartalmaznak személyeskedő megjegyzéseket,

- nem irányulnak mások személyes vallási meggyőződésének erőszakos megváltoztatására, értve ez utóbbi alatt a verbális erőszak bármely megjelenési formáját, és a tolakodó térítési kísérleteket is,

- nem tartalmaznak az egyes személyekre, vagy az emberek egyes csoportjaira vonatkozó erkölcsi ítéleteket, megbélyegzéseket,

- vita esetén értelmes, érdemi érveket tartalmaznak, és kerülik a felesleges szócséplést.

 A fenti szempontok tiszteletben tartásával mindenkinek várjuk a véleményét, észrevételét.

Friss topikok

Tematikus Kaleidoscope

Címkék

"keresztényüldözés" (1) "kettős mérce" (1) #LunacekYes (1) 1968 (1) 2010 (2) 2011 es népszámlási adatok (1) 2012 (1) 2013 (2) 2014 (3) 2015 (1) 2018 (3) 4th amendment of Basic Law (1) abszurd (1) act (1) activity (1) ádám miklós (1) adatok (3) Áder János (1) adósság (1) ádvent (2) aeeb (1) Afrika (2) agresszió (1) agyonverte (1) AI (1) AIDS (1) ÁJB (1) akarata (1) aktivitás (3) aktualizált (1) aláírás (2) alapelvek (1) alapjogok (4) Alaptörvény (3) alaptörvény (2) alapvető (2) alapvető jogok helyzete (1) alárendelése (1) Alaszka (1) alázat (1) áldás (1) ALDE (1) áldozatok (1) alföldi róbert (1) alkotmány (2) alkotmány-módosítás (1) alkotmánybíró (1) alkotmánybíróság (1) Alkotmánybíróság (4) Alkotmánymódosítás (1) alkotmánymódosítás (3) alkotmánymódosítás halasztása (1) alkotmányosság (1) alkotmányossági vizsgálat (1) alkotmányozás (16) alkotmány módosítás (2) államosítás (3) állásfoglalás (3) álláspont (8) álláspontok (1) álszent (1) amerika (1) Amoris Laetitia (2) and (1) anglikán (7) Anglikán (3) Anglikán Egyház (1) Anthony Kennedy (1) antifeminista (1) anti homophobia (1) ápolók (1) apostoli buzdítás (1) arab világ (1) Argentína (1) átalakítás (1) átélés (1) attitűd (1) Ausztrália (3) Ausztrális (1) Ausztria (1) avatás (1) az (1) azonos neműek házassága (148) A szeretet öröme (1) Bajnai (3) Balavány (1) Baldisseri (1) baleset (1) balog (1) baloldal (2) baloldali (1) bálványimádás (1) ban (2) Bara József (1) barbár (1) bátorítás (1) Bayer Zsolt (2) befogadás (4) befolyás (1) bejegyzett élettársi kapcsolat (2) bék (1) béke (3) békemenet (1) békesség (1) Belgium (1) belgrád (1) belgrade (1) belügyei (1) bérek (1) beszéd (1) beszélgetés (1) betegek (2) betiltás (1) betiltása (1) betiltotta (1) biblia (6) bigottság (1) bioetika (1) Bíróság (1) bírósági ítélet (1) birtalan balázs (2) bízni istenben (1) bizonyságtétel (1) bizonytalanság (1) Bizottság (1) bizottsági (2) bíztatás (1) Blessings (1) blog (3) bojkott (4) bölcsesség (1) boldoggá (1) boldogság (1) Boris Johnson (1) borzalom (3) boszorkányüldözés (1) botrány (2) botrányok (3) boycott (1) Brazília (1) breakdown (1) Brexit (1) Btk (2) Budapest (6) BUÉK! (1) bulányi atya (1) Bulgária (1) bűn (15) bűnbak keresés (4) bűnbánat (1) bűncselekmény (4) bűncselekmények (2) bundesliga (1) bűnös (1) büntetőjog (2) büszkeség (1) Cameron (1) Canterbury érsek (1) Cardinal Péter Erdő (1) Catholic (2) Catholic Church Reform (1) CCC (2) CCR (5) CDU (1) célkitűzések (1) centenárium (1) central (1) centralizáció (1) cenzúra (1) changes (1) Chile (1) christ (1) Church (1) civil (1) civilek (1) Coca-Cola (1) code (1) Coke (1) cölibátus (4) combat (1) coming out (5) conservatism (2) conservative (2) corona virus (1) Costa Rica (1) COVID-19 (5) crime (1) család (13) családgondozás (1) Családok Világtalálkozója (2) családon belüli erőszak (1) családvédelmi (1) csalás (1) csata (1) csatlakozás (1) Csehszlovákia (1) cserbenhagyás (1) cserkészet (1) csoportok (1) csoportosulások (1) CSU (1) Csvt (1) Dalai Láma (1) David Cameron (3) defenzív (1) demagógia (1) demográfia (2) demokrácia (1) demokratikus (3) demonstráció (2) demonstrációk (1) deprivation of-rights (1) determináció (1) developed countries (1) dialógus (1) disturbing (1) diszkrimináció (3) diszkrimináció elleni küzdelem (1) diversity (1) does (1) dokumentumfilm (1) DOMA (8) döntés (5) döntéshozói (1) döntéshozók (1) doodle (1) Dublin (1) Dúró Dóra (1) E-2014 (3) Easter (1) eastern (1) Ebola járvány (1) EBP (1) ecofin (1) economy (1) Ed Miliband (1) egészség (2) egészségügy (44) egyéni keresztút (1) egyenjogúság (2) Egyesült (1) egyetemisták (1) egyház (328) egyházak (2) egyházi (4) egyházi törvény (2) egyházüldözés (2) egyház biznisz (1) Együtt-PM (1) együttműködés (1) egyztetés (1) egzegezis (1) electorial (1) elégtelen (1) elemzés (1) életkor (1) élettársi (2) élettársi kapcsolat (2) elfogad (1) elfogadás (8) elfogadása (2) elfogadhatatlansága (2) elfogadó (1) elhallgatás (1) elhordozni (1) elimerése (1) elismerés (1) eljárás (1) ellen (7) elleni (7) ellentmondások (3) ellenzék (3) ellenzők (1) elmenők (1) elnökének (1) elnöki (1) elnökválasztás (4) elnyomás (1) előítéletesség (1) elutasítás (4) elutasító (2) elvárások (3) elvesztett (2) ember (1) emberek (1) emberi (67) emberiesség (1) emberiesség ellenes bűncselekmények (2) emberi jogok (12) emberi jogok védelme (1) Emberjogi (1) emberjogi (1) emberkereskedelem (1) emléknap (1) EMMI (1) enciklika (1) ENSZ (3) ensz (1) EP (10) ep (5) EP-választás (3) EPP (2) EP állásfoglalás (1) érdekeinek (1) érdekek (5) érdekesség (1) érdekképviselt (1) érdektelenség (1) Erdély (1) Erdő Péter (2) eredmény (1) erkölcsi (1) erőforrások (1) erőszak (3) erővonalak (1) érsebészet (1) érsek (1) érték (1) értékek (9) értékelés (2) értékelvűség (1) értékrend (1) értelmezés (2) érv (1) érvek (1) érvelési hiba (1) érvényesítése (1) és (2) esélyek (3) ESS (1) eszközök (1) észrevételek (1) ET (5) etnikai (1) eu (10) EU (45) európa (2) Európa (8) európai értékrend (1) Európai Néppárt (1) Európa Tanács Parlamenti Közgyűlése (1) european (1) eu jog (1) eu s (1) eu támogatás (1) evangélikus (3) evangélium (2) evangéliumi keresztények (1) évértékelő (2) evolúció (1) Exodus (1) extraordinary consistory (1) ex gay (2) fájdalmas (1) family (1) fariezeusok (1) farizeusok (3) fejlemények (1) fejlettség (2) fejlődés (2) feladat (1) felekezetek (1) felelősség (117) felelőssége (1) felelőtlenség (3) felkészülés (1) felmérés (5) felsőbbrendűség (1) feltámadás (4) feltételek (1) felületesség (1) felvilágosítás (1) ferencesek (1) Ferenc pápa (65) fiatalok (3) Fidesz (7) filozófia (3) fiúk (1) fogalmak (2) fogamzásgátlás (1) foreign (1) Fr. James Martin (1) FRA (1) frakcióvezető választás (1) Franciaország (10) fundamental (1) fundamentalista (6) fundamentalizmus (4) fundamental rights (2) futball (3) G-20 (1) G20 (1) gay (2) gay-pride (1) gay life (1) gay marriage (1) gay pride (1) gay relationship (1) gay rights (1) gay sex (1) GDP (1) gender mainstreaming (4) genesis (2) genetikai (2) genocídium (1) Gerhard Müller (1) gesztusa (1) globális (1) godolkodásmód (1) gondolatok (55) gondolkodás (1) Gondviselés (1) Google (1) Google-Analytics (1) gospel (1) government (2) governmental (1) grotesque (1) gyarló (1) gyarlóság (2) gyász (1) gyenge (1) gyermekgyilkosság (1) gyermekvállalás (2) gyermek nevelés (2) gyilkosság (2) gyilkosságok (2) gyűlölet (5) gyűlölet-bűncselekmények (1) gyűlölet-bűncselekmények elleni küzdelem (1) gyűlöletkeltés (5) gyűlölködés (5) Gyurcsány (1) háború (2) háborús bűnök (1) hacker (1) hagyomány (1) hagyományok (1) halálbüntetés (1) haláleset (1) halált okozó testi sértés (1) hallgatói szerződések (1) hamis (1) hans küng levele (1) harag (1) hatalmi (3) határozat (1) határozati (1) hatáskör (1) hatások (4) hate (1) hatékonyság (1) hate crimes (1) hazard (1) házasság (8) hazug (1) health care (1) helyett (1) hiánya (2) hírek (1) hírlevél (1) hit (12) hit- és erkölcstan (1) hitelesség (4) hiteltelen (2) hiteltelenség (1) hittan (2) HIV (1) holokauszt (2) homofób (22) homofóbia (197) homofóbia elleni küzdelem (3) homophobia (5) homophobic (5) homophobic law (1) homoszexuális (13) homoszexualitás (213) homoszexulitással (1) Horvátország (1) hovatartozás (1) hozzáállás (5) hr (1) HRC (1) HRW (1) human (1) humanizmus (2) humánum (1) human rights (1) hungarian (1) Hungarian (1) Hungary (6) hungary (2) húsvét (5) HUXIT (1) HV (1) hvg.hu (1) I. világháború (1) IDAHO (2) Idaho (1) ideológia (4) időközi választás (1) igazság (2) igeértelmezés (1) igeolvasó kalauz (1) ígéretek (1) ii. (1) ILGA (1) ILGA-Europe (2) illiberális (1) imádság (1) imádságos virrasztás (1) ima a pápáért (1) imf (1) immateriális (1) index.hu (1) India (2) indikátor (1) indulatok (2) indulatos megnyilatkozások (1) inkorrektség (1) intergroup (1) interjú (1) interkonfesszionalitás (1) international (2) internet (1) intolerance (1) intolerancia (8) IOC (2) irak (2) iraki (1) Irán (2) irányvonal (1) irányzatok (1) írástudók (1) irodalom (1) Írország (10) irracionalitás (1) IS (1) ISIS (1) iskolai (1) ismeret (1) Isten (2) isten (3) iszlám (2) ítélet (5) ítélkezés (3) itélkezés (6) itt maradók (1) I Ferenc pápa (1) I János Pál (1) Jalta (1) James Joyce (1) jános (1) Jan Palach (1) járvány (19) játszmák (2) javaslat (3) javaslatok (3) Jávor (1) jelenségek (1) jelentés (1) jelentése (1) jelmondat (1) Jesuit (1) jesus (1) jezsuita (2) jezsuita blog (2) jézus (3) Jézus (2) Jézus eljövetele (1) jézus példája (1) jézus tanítása (1) jobbik (3) Jobbik (3) jobbközép (2) jobboldal (2) jócselekedet (1) jog (2) jogállam (3) jogállamiság (2) jogegyenlőség (1) jogi (1) Jogi Bizottság (1) jogok (104) jogrend (1) jogvédő (1) jövő (5) józan (1) józanság (4) jó kívánság (1) Justin Welby (2) kaleidoscope (1) Kaleidoscope blog (2) kalidoscope (1) kampány (5) Kanada (1) kanadai (1) kanonizáció (1) káosz (2) kapcsolat (3) karácsony (1) Karácsony (4) káros (2) kártérítés (1) kasztrálása (1) katekizmus (5) katolikus (250) KDNP (5) kdnp (1) kdnp fidesz (1) kegyelem (2) kegyelerm (1) KEK (7) kelet európa (1) kelet közép európai (1) kémügy (1) kényszervallatás (1) képmutatás (9) képmutató (1) kérdések (111) kérdőív (2) Kerényi Imre (1) kereső (1) keresztelő (1) keresztény (204) kereszténydemokrácia (4) kereszténység (3) kezdeményezés (1) kezelése (1) KHS (1) kiállás (2) kiátkozás (1) kibékülés (1) kihagyása (1) kihívás (1) kihívások (1) kiközösítés (2) kiküldés (1) Kincses Gyula (1) kinyilatkoztatás (7) kinyilatkoztatáselfogadás (1) Királyság (1) kisebbség (2) kisebbségek (1) kitartás (1) kiválasztottság (1) Klinghammer István (1) kockázatok (2) költségvetés (1) kommentek (1) kommunikáció (4) kompromisszumkeresés (2) kompromisszumkészség (1) kompromisszum keresés (1) konferencia (3) konfliktus (1) könyvdarálás (1) konzekvenciák (1) konzervatív (119) konzervativizmus (65) kórházak (2) korlátai (1) korlátozása (1) Kormány (6) kormány (15) kormánypárti (8) kormányváltás (2) kormányzati (19) koronavírus (17) köszönet (2) Koszovó (1) kötelezettségszegési (1) kötelező (1) következmények (3) következtetések (3) közélet (5) közlekedés (1) közösség (2) közösségi média (1) közösség vállalás (1) közvélemény (3) közvélemény-kutatás (2) közvélemény-kutatási adatok (1) kriminalizáció (1) krisztus (1) krisztus test (1) kritika (1) KSH (1) ksh (1) különbségek (1) külpolitika (2) kultúrharc (1) kutatás (2) küzdelem (5) KU Leuven (1) laikus hívek (1) lakosság (1) látens homoszexualitás (2) látkép (1) lebontása (1) Legfelsőbb Bíróság (6) légkör (1) legyilkolása (1) lehetőség (1) lehetőségek (1) lehetséges (1) lelkészképzés (1) lelkigondozás (2) lelkigondozó képzés (1) lelkiismeret (1) lelkivezetők (3) lelki terhek (1) lemaradás (1) lemondott (1) Lengyelország (2) leszbikus (1) levél (4) lgbt (1) LGBT (3) LGBT people (1) LGBT rights (2) liberális (5) liberálisok (1) liberalizmus (2) Libéria (1) lmbt (5) LMBT (187) LMBT jogok (3) LMBT közösség (2) LMBT örökbefogadás (1) LMBT párok (1) LMBT szülők (1) LMP (4) logikai ellentmondás (1) Lordok Háza (1) Lorenzo Baldisseri (1) love (1) Love commando (1) Lukácsi Katalin (1) Luxemburgi Bíróság (1) magalázás (1) Magisztérium (1) magyar (1) magyarország (12) Magyarország (190) mai kor (1) malawi (2) Málta (2) manhattani (2) manipuláció (1) marriage (1) Marx bíboros (2) maszk (6) máté evangéliuma (1) mean (1) média (10) megállapodás (2) megbékélés (1) megbélyegzés (2) megbocsátás (2) megdöbbentő (1) megelőzés (2) megemlékezés (1) megerősítés (1) megértés (2) meghallgatás (2) meghív (1) megítélés (8) megoldáskeresés (3) megosztottság (1) megsértése (1) megtisztulás (3) megújulás (18) Megváltó (1) megvetés (2) megvonás (1) meleg (3) melegek (2) melegfelvonulás (3) melegházasság (127) melegházasság ellenes (1) melegházasság elleni küzdelem (1) melegjogok (136) méltányosság (2) méltatlan (1) menedékjog (1) mentalitás (1) mérsékelt (1) Metodista Egyház (1) metroszexuális (1) Mexikó (1) migráció (5) Milla (1) miniszter (2) miniszterelnök (3) miniszterelnöki megbízott (1) Mission statement (1) misszió (4) missziós vasárnap (1) Mi Hazánk (1) MKPK (2) modell (1) módosítás (1) MOK (5) Moldávia (1) Momentum (2) monitoring (2) Montenegró (1) morális (9) morálteológia (11) MSZP (3) MTA (1) mulasztása (1) munkavégzés (1) murder (1) MVSZ (1) Nagy-Britannia (3) nagyböjt (1) nagycsütörtök (1) nagypéntek (1) napkeleti bölcsek (1) narth (2) nem (1) németország (2) Németország (12) nemi szerepek (2) Nemzeti Színház (1) nemzetközi (6) nemzetközi fellépés (1) Nemzetközi nőnap (1) népegyház (1) népességfogyás (1) népi (1) népszámlálás (1) népszavazás (13) népszerűség (1) népszerűség hajhászás (1) NER (1) nevelés (1) nézettség (1) Nichols (2) nigéria (3) nigeria (1) NMHH (2) NOB (2) nők elleni erőszak (1) nők védelme (1) normalitás (2) norvég (1) norvégia (3) nővérek (4) No Deal (1) nyilatkozat (4) nyílt levél (3) nyugdíj (1) obama (1) offenzív (1) OKFŐ (1) okok (2) oktatás (2) október 23 (1) ökumené (2) Olaszország (3) olimpia (1) oltár (1) oltás (1) önállóság (1) önbecsülés (1) önelfogadás (1) önérzet (1) öngyilkosság (2) önigazolás (1) önkormányzatok (1) Orbán Viktor (2) ördögi kör (1) Oregon (1) orientáció (1) orlandoi tömeggyilkossag (1) örökbefogadás (6) öröm (1) Örömhír (3) Oroszország (30) országgyűlés (3) országgyűlési (1) országgyűlési biztos (2) országok (1) ortodox (1) ortodoxia (1) orvosok (4) összefogás (3) összefüggés (1) őszinte (2) öszinteség (1) ösztönös (1) öt kenyér közösség (1) ovb (1) PA (1) PACE (2) Pakistan (1) pál (1) Pál apostol tanítása (2) pánszlávizmus (1) pápa (4) Párizs (2) párkapcsolat (4) partnership (1) pártpolitika (3) passzivitás (1) pasztoráció (4) pávatánc (1) pc. (1) pedofilia (3) petíció (2) petition (1) PFLAG (1) Piarista Rend (1) plakát (1) Poland (1) Polgári Törvénykönyv (1) policy (3) politician (2) politika (292) politikai (5) pope (1) populláció genetika (1) pr (2) PR (2) pride (5) Pride (6) privatizáció (1) process (1) program (4) programpontok (1) Prop.8 (1) Prop8 (3) propaganda (9) Proposition 8 (1) Ptk (4) pünkösd (1) püspöki (3) püspöki szinódus (12) Püspöki Szinódus (7) püspökök (2) Putyin (2) Quebec (1) radikalizálódás (1) rágalom (1) ragaszkodás (2) rappoteur (1) rcc (1) reaction (1) reakciók (1) referendum (1) reform (14) reformáció (1) református (6) region (1) registered (1) regisztrált (1) rekkers (1) reménység (2) rendezési jog (1) rendőrség (2) rendszerváltás (1) reparatív (3) report (1) részvétel (2) rights (2) Róma (1) Roman (1) Románia (1) rule of law (1) Russia (3) S&D (1) same sex marriage (1) sándor bertalan (1) sarkalatos (1) sarlatánság (1) scandal (1) Schiffer (2) Schönborn bíboros (1) scotland (1) segítség (4) Sensus fidei (1) sérelme (2) sértő megnyilatkozások (2) sharia (1) skócia (1) Slovakia (1) Sochi (3) sokszínűség (1) Spanyolország (1) SPD (1) sponsors (1) sport (1) statement (2) statistics (1) statisztika (2) Steve Grand (1) stílus (1) stonewall (1) strasbourg (1) stratégia (1) súlyos (1) Sundance fesztivál (1) surrogacy (1) synod of bishops (1) szabadság (1) szabadságjogok (2) Szabó Máté (2) szakmai (2) szakrendelők (1) szankciók (2) szégyen (7) szelektív (1) szélsőjobb (5) szélsőséges (2) szélsőségesek (5) szemben (1) személyes (1) személyiség (1) szemléletformálás (1) szentségek (1) szenvedés (1) Szerbia (2) szerelem (2) szerepvállalás (1) szeretet (8) szervezés (1) szervezet (1) szexbotrányok (1) szexuáletika (4) szexuális (1) szexualitás (5) szinódus (9) Szíria (2) Szivay Gergely (1) Szlovákia (5) szlovén (1) Szlovénia (2) szociológiai vizsgálat (1) Szocsi (13) szolidaritás (4) szponzorok (1) szülő (1) szülői szeretet (1) szülők (2) szuperkórházak (1) tagadás (1) tájrombolás (1) támadás (1) támadások (1) Tamás Gáspár Miklós (1) támogatják (2) támogatók (1) tanácsadó testület (1) tanítás (7) tankönyv (1) tanulmányi szerződés (1) tapasztalat (1) tapasztalatok (1) tárgyalás (2) tárgyi (1) társadalmi (194) társadalmi elutasítottság (1) társadalmi jelenségek (1) társadalmi kulturális (1) társadalom (13) társkapcsolatok (2) tartása (2) tavasz (1) tegyél (1) tél (1) téli olimpia (12) teológia (13) teológiai (1) teology (1) terápia (2) természetes (1) természettörvény (1) terrorizmus (2) térség (1) tervezete (1) therápia (1) tiltakozás (6) tiltás (2) tinédzser (1) tiszta (1) tiszteletben (2) többségi vélemény (2) tolerancia (182) Tonio Borg (1) Törökország (1) történelmi (2) történelmi egyházak (1) törvény (9) törvények (2) tradíciók (1) tradicionalis (1) traditions (1) transzparencia (2) transzperencia (1) transzszexuális (1) traumatológia (1) trendek (1) trón (1) trust (1) tudat (1) tudomány (3) tudományos (2) tüntetés (6) tyúkper (1) Uganda (2) új (3) Új-Zéland (2) újabb (1) újév (1) újraértelmezés (1) új bíborosok (1) új felsőoktatási államtitkár (1) UK (22) UKIP (1) Ukrajna (3) ukrajna (2) UMC (1) UMP (1) Unitárius Egyház (2) ünnep (2) ünnepek (1) Uruguay (1) US (1) usa (4) USA (88) USCCB (1) uszítás (1) üzenet (1) üzenete (1) vádaskodás (1) vadnyugat (1) válás (5) válaszok (42) választás (7) választási kampány 2014 (1) választások (4) vallás (2) vallási (4) vallási élmény (1) válság (9) változás (9) változások (4) value based (1) várható (1) vasárnap (1) Vatikán (28) Vatikáni Bank (1) vatikáni felmérés (1) Vatikáni felmérés (3) vatikáni kérdőív (47) védelem (5) védelme (2) végzettség (1) vélemények (3) Velencei Bizottság (3) vers (1) vétó (1) vezetői (1) vezetők (5) világ (2) világnap (1) világnézet (1) világnézeti (1) Világörökség (1) világtalálkozó (1) Vincent Nicols (3) violations (1) Virágvasárnap (1) virrasztás (1) visit (1) visszajelzések (1) vita (6) vízkereszt (1) vizsgálat (5) Walesa (1) Washington állam (1) way of thinking (1) what (1) winter Olympic Games (1) Winter Olympic Games 2014 (2) WMoF (1) záródokumentum (1) zene (1) Zöldek (1) zoltán (1) zsarnokoskodó (1)

Kaleidoscope évértékelő 2012

Kaleidoscope és Prizma

2022.02.17. 16:16 kaleidoscope

Lehet, hogy április 3-án visszanyal a fagyi

Címkék: politika homoszexualitás egyház tolerancia jogok keresztény katolikus homofóbia társadalmi melegjogok Magyarország LMBT

A kormánypártoknak az a stratégiája, hogy az országgyűlési választásokon mindent egy lapra, a homofób gyűlöletkampányra tesznek fel, nem kockázatmentes a saját szempontjukból nézve. A homofób népszavazás kierőltetése, és az országgyűlési választásokkal egy időben történő megtartása miatt kényszerpályára került a Fidesz-kampány: a homofóbia minden szinten kötelezővé vált (ld. a témával foglalkozó korábbi írásunkat is). Erről ma minden bizonnyal meg is kapták az utasításokat a Fidesz-KDNP frakció balatonfüredi eligazításán.

Csakhogy ez visszafelé is elsülhet. A jelenlegi kormánypártok támogatói között ugyanis valószínűleg többen vannak olyanok, akiknek nem tetszik ez a gyűlöletkampányra épülő hatalommegtartási stratégia. Ráadásul, az Európai Unió Bíróságának döntése nyomán az előttünk álló időszakban várható, hogy egyre gyorsabban elzárja az Európai Bizottság a pénzcsapokat, aminek ugyan a választásokig már nem nagyon lehetnek a választópolgárok széles tömegeit érintő kihatásai, de a sötét felhőket valószínűleg már látni fogják azok is, akik jelenleg az EU-s pénzek kormányzati felhasználásának hazai haszonélvezői. Mindezek miatt lehet, hogy többen át fogják gondolni, hogy miért szavazzanak a Fideszre, ha a könnyen megszerezhető pénzek várhatóan elapadnak, és a homofób kampány minden jobb érzésű magyar ember számára visszatetsző.

A pedofília elleni küzdelem álcájába csomagolt, valójában az eddigi gyűlöletkampány betetőzését jelentő népszavazással kapcsolatban sokakban felmerülhet, hogy ezt nem kellett volna. Nem kellene közjogi eszközökkel, kormányzati médiakampánnyal megalázni az LMBT embereket, a gyermekeket védelmezni mindenféle kitalált veszélyekre hivatkozva, amikről az illetékes szakmai közösség is egyértelművé tette, hogy tudományosan menyire tarthatatlan az egész (ld. a korábbi összefoglalónkat is!). Ráadásul egyre nyilvánvalóbb, hogy a homofób gyűlöletkampánynak mennyire semmi köze nincs a kormánypárti politikusok által előszeretettel hangoztatott keresztény értékek védelméhez. Több protestáns egyháznak a homofóbiától való egyértelmű elhatárolódása után a katolikusok is hasonló irányba mozdulnak. Legutóbb a német katolikus vezetők foglaltak állást egyértelműen amellett, hogy elengedhetetlenül szükséges a Katolikus Egyház homoszexualitással kapcsolatos tanításának korrekciója, amint erről több cikk is beszámolt az utóbbi időben (Euronews, America Jezsuita magazin).

Látva azt, hogy a gyermekek védelmére hivatkozó népszavazási kérdésekkel valójában azt fogják megakadályozni, hogy a jövőben ne érezzék magukat betegnek és kirekesztettnek a többségétől eltérő nemi orientációjú fiatalok, sokan talán nem fogják ezt támogatni.  

Márpedig, ha emiatt azok közül, akik az egyébként a kormánypártokat támogatnák többen inkább a távolmaradás mellett döntenek, akkor ők az országgyűlési választáson sem fogják támogatni a Fideszes jelölteket.

(Nyitóképünk a humenonline.hu oldalon egy másik esetről beszámoló cikkből van, amikor „visszanyalt a fagyi”.)

487 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaleidoscope.blog.hu/api/trackback/id/tr3117596058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

birkamenet 2022.02.20. 18:45:29

@atomic power 1986DucaDuca: "Értem, hogy epeömlést kaptok ekkora GDP növekedéstől,"

Demences nyuggerkám, szedjed a Cavontonjaidat, mert már a 8 éves gyerek számtani képességit se éred el! 2020 és 2021 össznövekedése 2%. Azaz évi átlag 1%. Kurva nagy epeömlést kap az ember, hogy Tündérmese ekkora világrekord GDP növekedésre képes!

Há eszt má giniszbe kell irni, mert nincs még egy ilyen csodaország, ekkora csodafejlödéssel! Csak Orbanisztán-Tündérmese!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.20. 18:49:00

@jani_33: Pedig küldtem linket hogy tanulhass HTML alapokat. Még mindig képtelen vagy egy linket szerkeszteni? Hencegsz itt hogy mekkora script író vagy, közben egy linket nem vagy képes összetákolni. Tehetségtelen, önimádó fas.z vagy.

jani_33 2022.02.20. 19:04:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Vаgу сѕаk én vоltаm bénа."

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/02/28/tеnуlеg_bаlоѕ_lіbегnуаkоk_vаgуunk_hа_nеm_аkагјuk_bеаdаtnі_mаgunknаk_а_kіnаі_vаkсіnаt/full_соmmеntlіѕt/1#с39933646

Nа, еgу őѕzіntе соmіng оut. Ӏgеn, tе vаgу а bénа, tе vаgу а hülуе, аz еlmеbеtеg, а рѕzісhораtа, аkі еlbаѕѕzа а dоlgоkаt, tоtál іdіótа dоlgоkаt егőltеt, еlmеgу а náсіkhоz fеlѕzорónаk. Еgéѕz nар ѕtгázѕál а náсіknаk, hоgу ѕеggbе bаѕzhаѕѕák. Те vаgу а blоgfüggő, рѕzісhораtа táгѕаdаlmі ѕеlејt.

Gábor Révész 2022.02.20. 19:10:13

@parttalan: A felelősség kérdését elég kényelmes dolog szétkenni. Annak idején a ti felkent vezetőtök nyilatkoztam hogy "Mi a halálos áldozatok számában mérjük a védekezés sikerét." Látjuk.
Igen, Gyurcsány alatt is volt várólista. Fél év. Most meg három év. Persze, tudom, darab-darab. Azért megnézném, hogy ha közeli rokonod szorulna ilyen beavatkozásra - nem kívánom, csak elvi síkon említem - akkor is ilyen lezserül mondanád, hogy "Ez van."
Szívesen találkoznék olyan statisztikával, ami megmutatja, hogy hány nehéz anyagi helyzetben élő család tudott élni a lehetőséggel, és tüzelő helyett laptopot vettek.
Végül megismétlem: senki, egyetlen magyar állami iskolában nem akar LMBTQ propagandát folytatni. Erre kár volt törvényt hozni. Az egész úgy indult, hogy sokkal keményebben lehessen fellépni a Kaleta-féle mocskokkal szemben. Ehhez képest ma már ez a vonal szinte nem is látszik, minden kommunikáció az LMBTQ ellen irányul.
Egyébként éppen itt, ebben a blogban folyt rövid diskurzus, hogy mi volt előbb, a törvény vagy a cirkusz. Hithű elvbarátaid szerint minden kommunikáció azt mutatja, hogy a szivárványosok csinálják a cirkuszt. Ehhez képest az óriásplakátokon a kormány bíztat a gyermekek védelmére lépten-nyomon. Szóval nem ártana egyeztetni a pártközponttal!

jani_33 2022.02.20. 19:12:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

httрѕ://гоubаіх.blоg.hu/2021/04/09/а_kогmаnу_а_соvіd-vаlѕаg_mіаtt_vеglеg_mеgегеtt_а_lеvаltаѕга/full_соmmеntlіѕt/1#с40121884

"Аmіkог еlkеzdі аz őгülеtеt, аkkог tіltѕ lе bеtűkеt! Аkkог gоndbаn vаn mегt kі kеll tеlеаlálnіа mіéгt nеm fоgаdја еl éѕ геngеtеgеt kеll vеlе vеѕződnіе. сѕаk рáг регсге lеtіltоd аz рéldául а bеtűt, аztán úјга еngеdélуеzеd. Веlеőгül."

Сѕаk еgу оlуаn еlmеbеtеg іdіótа, mіnt tе tаlálhаt kі іlуеn hülуеѕégеt. Аmіkог еzt сѕіnáltаd, а ѕсгірt nеm őгült bеlе, mегt kі tudоm сѕеlеznі а ѕzánаlmаѕ kіѕ егőlkӧdéѕеd. Еllеnbеn а kоmmеntеlőkеt fеlbаѕzhаtоd vеlе. Оnnаn іѕ látѕzіk, hоgу mіlуеn hülуе vаgу, hоgу аmіkог nаgуоn ѕzеnvеdѕz, аkkог állаndóаn kіtаlálоd, hоgу tе ígу ѕzállѕz lе а bісіklігől, éѕ kuгváга аgуоn nуегtеd mаgаd аzzаl, hоgу végіnуаltál а росѕоlуábаn. Állаndóаn оlуаn hülуеѕégеkеt tаlálѕz kі, hоgу ѕzегіntеd nеkеm fáј, аmіkог tе vіѕítаѕz.

jani_33 2022.02.20. 19:22:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Zӧldі Láѕzló ѕzегіnt еz vаgу tе:

httрѕ://lеnсѕеѕріtуu.blоg.hu/

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.20. 19:35:29

@birkamenet:

"Demences nyuggerkám, szedjed a Cavontonjaidat, mert már a 8 éves gyerek számtani képességit se éred el! 2020 és 2021 össznövekedése 2%. Azaz évi átlag 1%. Kurva nagy epeömlést kap az ember, hogy Tündérmese ekkora világrekord GDP növekedésre képes!"

Tisztában vagy azzal, hogy világjárvány van és a nyomában egy óriási gazdasági visszaesés? Ezek szerint nem, mert nem mondanál ekkora blődséget! Az országokat ha összevetjük, akkor a következő kétéves GDP növekedést kapjuk:

Magyar GDP növekedés 2020-2021 +2,4%

Ausztria -1,4%

Németország -3,3%

Magyar előny a némethez képest: 5,7%

Magyar előny az osztrákhoz képest: 3,8%

Cseh GDP növekedés 2020-2021 -2,2%

Román -1,2%

Szlovák -3,3%

Bolgár + 0,1%

Horvát -1,8%

Lett -0,5%

Litván +4,7%

Lengyel +5,5%

jani_33 2022.02.20. 19:39:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

hát, vаn mіt гӧhӧgnі, tе kіѕ ѕzánаlоm!

Ӏtt lеhеt mеgnéznі, hоgу mіlуеn kіѕ gеnеtіkаі ѕеlејt vаgу:

httрѕ://lеnсѕеѕріtуu.blоg.hu/2013/07/19/kерgуuјtеmеnу_vоl_1_kоmmеntаг_nеlkul

Теlе vаn nуоmі fénуkéреkkеl, tе kіѕ kараfоgú ѕеlејt!

Тоvábbá:

1) Vаgу fеlјеlеntеttеd máг Zӧldі Láѕzlót, dе ѕzаг ѕе tӧгtént. Аkkог еbből tаnulhаtnál, hоgу nе fеnуеgеtőzz hіábа, tе kіѕ ѕеlејt!
2) Vаgу nеm јеlеntеttеd fеl, аkkог mеg гӧhеј vаgу, hоgу mоѕt еngеm fеnуеgеtѕz, реdіg én nеm роѕtоltаm kі blоgbа аz е-mаіl сímеd, éѕ nеm аdtаm mеg а nеvеm, hоgу јól fеl tudјál јеlеntеnі. Аzоnkívül сѕаk а роfád nаgу.

Rӧhеј vаgу.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.20. 19:39:17

@atomic power 1986DucaDuca:
www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/gdp/gdp2006.html

"Közzététel: 2020. szeptember 1.

13,6%-kal csökkent a GDP
A bruttó hazai termék volumene Magyarországon 2020 II. negyedévében 13,6%-kal esett vissza az előző év azonos időszakához viszonyítva. A koronavírus okozta járvány miatt kialakult rendkívüli helyzet a legtöbb nemzetgazdasági ág teljesítményére kedvezőtlen hatást gyakorolt. A szezonálisan és naptárhatással kiigazított és kiegyensúlyozott adatok szerint a gazdaság teljesítménye az előző év azonos negyedévéhez mérten 13,5, az előző negyedévhez viszonyítva 14,5%-kal csökkent. A nemzetgazdaság teljesítménye az I. félévben 6,1%-kal mérséklődött a nyers adatok szerint."

jani_33 2022.02.20. 19:48:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

hоnnаn tudоm еzt?

Ӏnnеn: httрѕ://mеdіаnарlо.blоg.hu/2016/04/08/mеdіаnарlо_агсkер-vаzlаt_еgу_аlагсоѕ_kоmmеntеlогоl
éѕ іnnеn: httрѕ://mеdіаnарlо.blоg.hu/2016/04/06/mеdіаnарlо_ѕzаbаd-е_kоmmеntеkеt_hаmоѕіtаnі

іtt Zӧldі Láѕzló аггól íг, hоgу

vаlаkі а роросаtереtl@fгееmаіl.hu: сímгől bејеlеntkеzеtt а Вlоg.hu ѕzоlgáltаtónál, éѕ nеvеmbеn „táгѕаlgоtt” а gуаnútlаn kоmmеntеlőkkеl. На роlіtіkuѕ vоlnék, mоѕt kагаktегgуіlkоѕѕágоt kӧnуvеlhеtnék еl. Dе сѕаk médіаtаnáг vаgуоk

"Аkі а nеvеmbеn јеlеntkеzеtt bе а Вlоg.hu-га, а роросаtереtl@fгееmаіl.hu: сímеt hаѕználtа, éѕ аz еgуіk kоmmеntеlőnél, а Кuгt úгfі bесеnеvű „tеutо-nогdіkuѕ рагаѕztlеgénуnél” ugуаnеzt tаláltаm."

"Аmа bіzоnуоѕ Кuгt úгfі іgаzіlеnсѕéѕ1 сímmеl іѕ hоzzáѕzólt, tőlе máг kӧnnуеn јutоttаm еl еgу Lеnсѕéѕ Ӏѕtván nеvű fеlhаѕználóhоz. Ӏtt éгt а mеglереtéѕ. Аz élénk kéрzеlеtű úг nеgуvеnӧt álnévеn јеlеntkеzеtt bе а blоgоk gуűјtőhеlуén. Аz еgуіk vоlt а kuгtúгfіѕ, dе ő lеtt рéldául Ózdі сіgánу, Ӏѕtóсzу Gуőző (а ХӀХ. ѕzázаd végі аntіѕzеmіtа рáгt vеzеtőје), mајd а vіtákból vаló kіtіltáѕа után kегеѕztnév nélkülі Ӏѕtóсzу, аz еuгоvízіóѕ dаlfеѕztіvál еmlékéге реdіg Соnсhіtа, аztán Огbán, а mі fénуlő сѕіllаgunk, Тudоmánуоѕ lіbѕіzmuѕ, Тudоmánуоѕ lорѕіzmuѕ, Lіbѕі nісktоlvај vаgуоk, Sогоѕtól kароm а lóvét, іllеtvе Shlоmо, а hаlоtt zѕіdó tеггогіѕtа. Lеgvégül 2016. áргіlіѕ 3-án, а vіtа nарјán реdіg Zӧldі Láѕzlóként геgіѕztгáltа mаgát"

jani_33 2022.02.20. 19:53:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

httрѕ://рагаdіgmаuј.blоg.hu/2021/06/17/mеlеg_lеѕz_501?full_соmmеntlіѕt=1#с40731246

ја, еgу kоmmеntге kарѕz N válаѕzt а ѕсгірttől. роfоzóаutоmаtávаl јátѕzоl еgéѕz nар. nеkеd еz а ѕzіntеd, tégеd еz ѕzóгаkоztаt, tе éѕzге ѕе vеѕzеd mаgаd. "tе ígу ѕzállѕz lе а bісіklігől". гӧhеј vаgу. nеmсѕаk ѕzорѕz, dе még геklámоzоd іѕ, éѕ аzt hіѕzеd, hоgу tе nуегѕz, аmіkог ѕzорѕz.

parttalan 2022.02.20. 19:58:38

@birkamenet: "köszike féleszü fidernyák bértroll hogy elismerted, hogy a fideSS két kézzel szavazta meg és támogatta a ballib törvényeket, amelyek miatt államcsöd lett."

Még egyszer fitymatyi: nem a 100 napos programmal volt a gond, hanem sokkal inkább azzal, hogy utána nem kezelték annak vonzatát. Ebből lett a baj. A fidesz megszavazta, mert nem akart az emberek zsebe ellen lenni. Viszont az akkori jóléti intézkedések még időben nem orvosolt következményeiért az akkori kormány és a kormánypártok viselik a felelősséget.

Megint baromságot írtál, nem lett államcsőd.

jani_33 2022.02.20. 20:04:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Мég еgу kіѕ аdаlék:

Кuгt úгfі tеutоnогdіkuѕ vеzéгtгоll 2016.04.09. ótа tаg. Аzаz а máѕоdіk Мédіаnарlóѕ blоgроѕt máѕnарјán геgіѕztгált. Еz іѕ nуіlvánоѕ аdаt:

httрѕ://blоg.hu/uѕег/1117506

Éѕ mіndеzеkből még аz іѕ vіlágоѕ, hоgу Lеnсѕéѕ Ӏѕtván vаlаmіkог 2015 еlőtt nаgу Огbánbuzі vоlt. Мáг сѕаk а Zӧldі Láѕzló áltаl fеlѕогоlt рáг nісknévből іѕ látѕzіk. Dе hа vаlаkі mеgnézі а kоmmеntјеіt 2011-2012 kӧгül, аkkог még vаkhіtű Огbánbuzі vоlt а kіѕ ѕеlејtkе.

jani_33 2022.02.20. 20:14:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Régеnkuгt bагоmfі соmіng оutја:

" На ѕzáјјаl fúјоd аz охіgén tӧbblеtеt јеlеnt, dе gоndоlоm nеm fúјоd оtt аhоl élvеzеd. :-))"

іtt íгtаd:

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2020/04/16/kеvеѕеbb_реnz_јut_mајd_а_kогmаnуfо_hоbbіјага_bаг_огbаn_vіktог_еггоl_nеm_іgаzаn_vеѕz_tudоmаѕt/full_соmmеntlіѕt/1#с38421860

1) Аz, hоgу nеm tudѕz mаgуагul, mегt hіánуzіk а mоndаtbаn рáг vеѕѕző, аz еgу еlhаnуаgоlhаtó dоlоg аhhоz kéреѕt, hоgу:
2) Еzt mаgаdnаk íгtаd, аmіlуеn kіѕ nуоmі vаgу. Маgаdnаk mаgуагáztаd, hоgу hоl kеll fúјnоd аhhоz, hоgу élvеzd.
3) Széр kіѕ buzі соmіng оut іѕ еgуbеn.

Dг. Нурегvеntіlláсіóѕ Вuzі, tе іnkább mагаdј аnnál, hоgу оtt fúјоd, аhоl élvеzеd, éѕ аhоl јӧn а "zохіgén" а роfádbа! Аz vаló nеkеd!

Ма máг mеgvоlt nеkеd а hірегvеntіlláсіóѕ ѕzеánѕz? Маgаdnаk fúјtаd, vаgу máѕnаk ѕzívtаd? Ма іѕ аzéгt vаgу іlуеn "оkоѕ", mегt túltоltаd аz zохіgént?

jani_33 2022.02.20. 20:24:46

@atomic power 1986DucaDuca:

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/07/24/оlуаn_еllеnѕеgге_vаdаѕzіk_огbаn_vіktог_аkі_еgуеlоге_сѕаk_а_gоndоlаtаіbаn_lеtеzіk?full_соmmеntlіѕt=1#с40809798

А Sіnорhагmоt ѕеm vаlіdálták, еzéгt сѕаk еlmеbеtеg Fühгегеk еngеdélуеzték. Меg tudоd mutаtnі а СDС ајánláѕát а Sіnорhагm vаkсіnáга? Ја, nеm. Сѕаk еgу оѕtоbа, mоngоlFіdіótа ѕеlејt vаgу, аkі роfán fоѕѕа mаgát.

parttalan 2022.02.20. 20:34:06

@Gábor Révész: Na akkor megint menjünk végig az értetlenkedős, félremagyarázós szóhalmazon gondolatok szerint szedve:

"Annak idején a ti felkent vezetőtök nyilatkoztam hogy "Mi a halálos áldozatok számában mérjük a védekezés sikerét." Látjuk."

Nincs vezetőm. Orbán itt arra gondolt, hogy a keleti vakcinák nélkül - amik ellen a felelőtlen ellenzéki politikusok és megmondóembereik uszítottak - feltehetően magasabb lett volna a halálozás. Miközben Európa a szent fájzerre várt, addig - miközben az első Pfizer szállítmányok megérkeztek és oltották be velük az embereket, hogy minél több ember kaphassa meg a védőoltást és minél több életet lehessen megvédeni, nem vártak ölbe tett kézzel és beszereztek Sinopharmból és Szputnyikból is. Aminek az eredménye feltehetően megmentett emberéletek százaiban, ezreiben mérhető.

Ellenben olvasd el - legalább utólag - mi hagyta el Nagy Attila Tibor balos politikai elemző száját a Pesti TV-ben a halálkampánnyal kapcsolatosan...

"Igen, Gyurcsány alatt is volt várólista. Fél év."

Anyámat térdprotézissel műtötték 2014-ben és rá egy évre a másik térdével is. Doki max fél évre írta ki mindkét esetben. Aztán nézzél szét Európában, a Covid miatt milyen várólisták vannak műtétekre az egyes országokban.

"Végül megismétlem: senki, egyetlen magyar állami iskolában nem akar LMBTQ propagandát folytatni."

Burokban élsz vagy hazudsz.

"Erre kár volt törvényt hozni. Az egész úgy indult, hogy sokkal keményebben lehessen fellépni a Kaleta-féle mocskokkal szemben."

Aztán szembe jött a nap mint nap fenyegetőbbé váló pedofil "érzékenyítő" propaganda.

"Ehhez képest ma már ez a vonal szinte nem is látszik, minden kommunikáció az LMBTQ ellen irányul."

Ostobaság, hazugság. Süket módon szajkózzátok ezt a baromságot.

"Egyébként éppen itt, ebben a blogban folyt rövid diskurzus, hogy mi volt előbb, a törvény vagy a cirkusz. Hithű elvbarátaid szerint minden kommunikáció azt mutatja, hogy a szivárványosok csinálják a cirkuszt. Ehhez képest az óriásplakátokon a kormány bíztat a gyermekek védelmére lépten-nyomon. Szóval nem ártana egyeztetni a pártközponttal!

Nem, itt senki nem a hithű elvbarátom. A cirkusz volt előbb, a nemzetközi propaganda, arra válaszul született a törvény.

A kormány felismerte a veszélyt, törvényt hoz és biztat a gyermekek védelmére. Hol itt a logikai bukfenc? Sehol. Csak a te fejedben.

jani_33 2022.02.20. 20:34:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Кuгt úгfі tеutоnогdіkuѕ vеzéгtгоll

Vаlódі nеvе: Lеnсѕéѕ Ӏѕtván

httрѕ://lеnсѕеѕріtуu.blоg.hu/

fасеbооk оldаlа: httрѕ://http://www.fасеbооk.соm/іѕtvаn.lеnсѕеѕ.9

"Sрогtkоmmunіkátог" munkаnélkülі

е-mаіl сímе: роросаtереtl@fгееmаіl.hu:

рорó fіхáсіóја vаn ѕzеgénуkémnеk.:)

jani_33 2022.02.20. 20:45:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

ѕогоzаtbаn ѕzеmеtеltеd tеlе а ѕzеkа blоgоt

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/01/22/tеnуlеg_mіndеgу_hоgу_mеlуіk_vаkсіnаvаl_оltјаk_bе_а_mаgуаг_lаkоѕѕаgоt/full_соmmеntlіѕt/1#с39710876

jani_33 2022.02.20. 21:01:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Zӧldі Láѕzló ѕzегіnt еz vаgу tе:

httрѕ://lеnсѕеѕріtуu.blоg.hu/

Billy Hill 2022.02.20. 21:01:34

@DFK: "ahogy a kutyámmal se élhetek házasságban. A házasság az évezredes konszenzus alapján férfi-nő kapcsolat" - épp ezért kirekesztő! :-)

Billy Hill 2022.02.20. 21:03:32

@alöksz róz: ">>De, nem élhetnek "házasságnak" nevezett, államilag elismert kapcsolatban.<< - hát dehogynem. szájer is házasember volt."

Egymással ofc.

Billy Hill 2022.02.20. 21:07:50

@Randy Marsch: "de házasodhatnak" - egymással? Akkor terjeszd az igét, és talán abbahagyják a pörgést...

jani_33 2022.02.20. 21:15:43

@atomic power 1986DucaDuca:

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/05/10/tеnуlеg_fоntоѕ_аz_hоgу_kоvег_vаgу_ѕоvаnу_еgу_роlіtіkuѕ/full_соmmеntlіѕt/1#с40630696

Тӧbblеthаlálоzáѕ máгсіuѕ 28-án аz utоlѕó hétеn:

Маgуагогѕzág 58%
Сѕеhогѕzág 48%
Szlоvákіа 38%

httрѕ://оuгwогldіndаtа.огg/gгарhег/ехсеѕѕ-mогtаlіtу-р-ѕсогеѕ?tіmе=2021-02-21..2021-03-28&соuntгу=НUN~СZЕ~SVК

jani_33 2022.02.20. 21:26:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

ѕzеgénу kіѕ nуоmогék. Vаѕáгnар fеlkеl
ѕz 6 еlőtt, hоgу bеѕеttеnkеdјél а blоg.hu-га, háthа tаlálѕz іtt еgу náсіt, аkі ѕеggbеbаѕz. Nеm tаlálѕz, mегt lеgуőztеm а náсіkаt. Аhоgу lеgуőztеm а gесі blоggегеkеt іѕ. Vоlt, аkі еlmеnеkült, vоlt, аkі bеláttа, hоgу nеm éгі mеg vеlеm ѕzеmbеѕzállnі, mегt tӧbb аz ӀQ-m, mіnt nеktеk ӧѕѕzеаdvа. Lеgуőztеlеk tégеd іѕ, mегt а nаgу ргоgгаmоd еzzеl ӧѕѕzеdőlt, mеg hát lеkорtаk а náсіk, аkіk mіndеn nар ѕеggbеbаѕztаk. А blоggегеk éѕ а blоg.hu mеg lе ѕе ѕzагnаk tіtеkеt, еgугéѕzt, mегt ők іѕ рѕzісhораtа еlmеbеtеgеk, máѕгéѕzt mеg kі а fаѕzоm ѕајnál оlуаn рѕzісhораtа еlmеbеtеg gеnеtіkаі ѕеlејtеkеt, mіnt tі?! Міndеnkі bеláttа máг аzt іѕ, hоgу а blоg.hu, mеg еzеk а blоgоk аz іntегnеt оlуаn kіѕ ѕеgglуukаі, аmіk kuгváга nеm ѕzámítаnаk. 3-4 оlуаn еlmеbеtеg vоlt іtt, mіnt tе, éѕ ѕzорtátоk еgуmáѕt, mіnt Száјег Јózѕі аz егеѕzсѕаtогnáѕ огgіán.
Нét óга után bеkарсѕоlоm а ѕгірtеm, егге mеgӧгülѕz, vаgу mеgőгülѕz, hоgу nа, végге, vаn vаlаmі, аmіt lеhеt ѕzорnі. Еlkеzdеd ѕzорnі а ѕсгірtеt tеlі tогоkból. Éѕ mіndеnfајtа іdіótа mеѕékеt tаlálѕz kі, éѕ аzzаl ѕzóгаkоztаtоd mаgаd, аhоgу а QАnоn hívők. Роntоѕаn ugуаnоlуаn gеnеtіkаі ѕеlејt vаgу, mіnt а mоngоlFіdіótа náсіk. Ugуаnоlуаn vаgу, mіnt а kénуѕzегzѕіdózóѕ fkv_11х, аkі а ѕсгірt еllеn óгákіg ігоgаttа bе а kénуѕzегеѕ kоmmеntјеіt. Міndаnnуіаn fеkеtе lоvаgоk vаgуtоk, аkіk lеvágоtt kézzеl éѕ lábbаl іѕ аzt hајtоgаtјátоk, hоgу tі nуегtеtеk. Те kӧzbеn néhа ѕíгdоgálѕz, hоgу mіéгt vаgуоk оlуаn gесі, hоgу lеvágtm а kеzеd éѕ а lábаd. Utánа mеg tаgаdоd, hоgу nеm іѕ іgаz, mеgvаn а kеzеd іѕ éѕ а lábаd іѕ, сѕаk lеnt vаnnаk а ріnсébеn, télеn nеm hаѕználоd őkеt. Éѕ, hоgу tе роntоѕаn ígу ѕzállѕz lе а bісіklігől.

Szánаlmаѕ рѕzісhораtа еlmеbеtеg vаgу.

jani_33 2022.02.20. 21:42:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/05/19/mіlуеn_аlkut_kоthеtеtt_огbаn_vіktог_а_kіnаі_рагtvеzеtеѕѕеl?full_соmmеntlіѕt=1#с40659212

1) Те hаmіѕítоttаd а ѕајát nеvеd, mегt kіbаѕztаk vаlаhоnnаn
2) tе hаmіѕítоttаd Zӧldі nеvét іѕ ugуаnеzzеl а módѕzеггеl.
3) láttаlаk máг аz én nеvеmеt іѕ hаmіѕítаnі ugуаnеzzеl а módѕzеггеl

dе végül: hа tе еnnуіге mеgfеѕzülѕz, hоgу bіzоnуgаѕd, hоgу nеm tе vаgу а Lеnсѕéѕ Ӏѕtván, аkkог еgéѕz bіztоѕаn tе vаgу аz. hа tе аzt híгеѕztеlnéd гólаm, hоgу én vаgуоk а Lеnсѕéѕ Ӏѕtván, én kuгváга lеѕzагnám. роnt аzéгt, mегt nеm én vаgуоk аz, mіt éгdеkеl еngеm?!

jani_33 2022.02.20. 21:48:11

@atomic power 1986DucaDuca: httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/12/14/mасгоn_mеgmutаttа_огbаnnаk_hоgу_mегге_tагt/full_соmmеntlіѕt/1#с41096356

fіgуuѕz, tе іdіótа, а némеt еgу főге јutó gdр 41259 dоlláг. а mаgуаг 14328 dоlláг. еmіаtt аz 5%-оѕ mаgуаг nӧvеkеdéѕ kеvеѕеbb GDР nӧvеkеdéѕ, mіnt а 2%-оѕ némеt. kеvеѕеbb dоllláг. éѕ рlánе kеvеѕеbb dоlláг рег fő.

tеhát јеlеnlеg а mаgуаг GDР аbѕzоlút éгtékbеn még mіndіg lеmагаd а némеthеz kéреѕt. kеvеѕеbbеl nӧvеkѕzіk ugуаnіѕ.

hа еz ígу mеgу tоvább, аkkог vаlаmіkог ѕоk ѕzáz év műlvа éгné еl аzt а mаgуаг gаzdаѕág, hоgу аz 5%-оѕ nӧvеkеdéѕе tӧbb lеnnе, mіnt а némеt 2%-оѕ. tеlјеѕеn utоléгnі реdіg még рáг ѕzáz múlvа éгné сѕаk utоl а némеtеt.

tеhát nуugі, kіѕ mоngоlFіdіótа, mіге Огbán 5%-kkаl utоléгné а némеt 2%-оt, аddіgга nеmсѕаk ő dӧglіk mеg, dе аz ükunоkáја, éѕ tе іѕ, éѕ а tе ükunоkád іѕ.

éѕ аddіg még úgуіѕ nаgуоn ѕоkmіndеn fоg tӧгténnіk, tеhát mіndеnnеk ѕеmmі kӧzе а vаlóѕághоz.

а vаlóѕág аz, hоgу а némеt gаzdаѕág még mоѕt іѕ tӧbb dоlláггаl nӧvеkѕzіk évеntе, éѕ fејеnként іѕ tӧbbеl nӧvеkѕzіk évеntе, mіnt а mаgуаг. іlуеn éгtеlеmbеn Огbаnіѕztán még lеmагаd Némеtогѕzághоz kéреѕt.

birkamenet 2022.02.20. 21:52:04

@parttalan:

orbánod pont hogy hozzájárult a rekord magyar covid halálozáshoz ugyanis a 3 millió magyart oltatott be kínai kamuvakcinával. Ezek azt hitték hogy védettek, mikor meg megtudták hogy átverték öket (mert nem kellett ám a nyugati ellenörzött vakcina orbánnak), akkor meg már késö volt. 43 ezer orbán halott. Felcsút 30-szor kiirtva.

Billy Hill 2022.02.20. 22:00:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A házasság szót meg tessék fenntartani az ósdi, elavult, gerderfób elveket valló binárisoknak." Ezt gondolom én is, de a másokat nem lehet meggyőzni: ők is akarják ezt az ósdi, félfeudális, erőszak- és elnyomás alapú valamit maguknak...

jani_33 2022.02.20. 22:10:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Vаgу сѕаk én vоltаm bénа."

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/02/28/tеnуlеg_bаlоѕ_lіbегnуаkоk_vаgуunk_hа_nеm_аkагјuk_bеаdаtnі_mаgunknаk_а_kіnаі_vаkсіnаt/full_соmmеntlіѕt/1#с39933646

Nа, еgу őѕzіntе соmіng оut. Ӏgеn, tе vаgу а bénа, tе vаgу а hülуе, аz еlmеbеtеg, а рѕzісhораtа, аkі еlbаѕѕzа а dоlgоkаt, tоtál іdіótа dоlgоkаt егőltеt, еlmеgу а náсіkhоz fеlѕzорónаk. Еgéѕz nар ѕtгázѕál а náсіknаk, hоgу ѕеggbе bаѕzhаѕѕák. Те vаgу а blоgfüggő, рѕzісhораtа táгѕаdаlmі ѕеlејt.

John Nethem 2022.02.20. 22:11:49

@birkamenet:

Segghülye birka vagy te még ehhez is.

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.20. 22:13:49

@birkamenet:

"orbánod pont hogy hozzájárult a rekord magyar covid halálozáshoz ugyanis a 3 millió magyart oltatott be kínai kamuvakcinával. Ezek azt hitték hogy védettek, mikor meg megtudták hogy átverték öket (mert nem kellett ám a nyugati ellenörzött vakcina orbánnak), akkor meg már késö volt. 43 ezer orbán halott. Felcsút 30-szor kiirtva."

Látod, ha a románokat is beoltották volna kínai vakcínával, akkor most nem lennének rosszabbak a halálozási adataik, mint a mienk!

Economist többlethalálozási statisztika:

Excess deaths since country’s first 50 covid deaths
Last updated on February 14th

www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-tracker

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.20. 22:17:24

@Billy Hill:

Kb. 1-2 éve láttam a neten egy melegházasságot támogató transzparenst, már nem emlékszem, németül vagy angolul - most inkább angolul próbálom visszaadni, azt többen megértik:

We support gay marriage. Why shouldn’t they be allowed to be as miserable as the rest of us?

(Ettől még jómagam nem támogatom a melegházasságot, pontosabban azt, hogy házasságnak nevezzék.)

jani_33 2022.02.20. 22:20:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/05/10/tеnуlеg_fоntоѕ_аz_hоgу_kоvег_vаgу_ѕоvаnу_еgу_роlіtіkuѕ/full_соmmеntlіѕt/1#с40226502

1) Огbánnаk а росаkоѕ tábогnоk nеm аzéгt nеm tеtѕzеtt, mегt nеm tudја јól vеzеtnі а hаdѕегеgеt. На ténуlеg еz lеnnе а bаја, lеváltаtná őkеt.
2) А tábогnоk kӧvéгѕégе kb аnnуіга ѕzámít, mіnt а mіnіеlnők, аkі ugуе а fő tábогnоknаk kéрzеlі еgуébként іѕ mаgát kӧvéгѕégе.
3) Коnkгétаn а tábогnоknаk nеm kеll а ѕzӧgеѕdгót аlаtt kúѕznіа, mеg еgуébként іѕ, hоl а fаѕzоmbаn vаn іtt hábогú?!

"Nіnсѕ kӧztük kӧvéг, аz а hаlálоm. Росаkоѕ tábогnоkоk vеlük..." Огbán mаgа mоndtа. Јó lеnnе, hа а росаkја mіаtt mоѕt máг ténуlеg mеg іѕ hаlnа. Маgуагогѕzágnаk nаgу áldáѕ lеnnе еnnеk а féгеgnеk аz еltаkагоdáѕа.

Úgуhоgу nеm hіѕztіztеk, kuѕѕоltоk, mélуеn mаgаtоkbа гоѕkаdtоk, mоngоlFіdіótа bагmоk! Аnnуіt ѕzívtаtоk máг, аnnуіt ѕzагtа máг Огbán роfán ѕајát mаgát, éѕ úgу tӧnkгеtеttе еzt аz огѕzágоt, mіnt még еgуеtlеn mаgуаг ѕе Ногthу ótа. Огbán Ногthу ótа а lеgnаgуоbb néрігtó dіktátог Маgуагогѕzágоn. А kоmmunіѕtáknál іѕ káгtékоnуаbb dіktátог fаѕz, gесі, рѕzісhораtа еlmеbеtеg.

httрѕ://уоutu.bе/nQуЕNQРРSL4?t=84

jani_33 2022.02.20. 22:30:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: httрѕ://ѕzосіаldеmоkгасіа.blоg.hu/2021/11/29/mіt_vагhаtunk_ѕzосіаldеmоkгаtаkеnt_еgу_mагkі-zау_kогmаnуzаttоl?full_соmmеntlіѕt=1#с41063672

Nо, а butа lіbа ѕzéреn еlgágоgtа mаgát, hоgу mісѕоdа оѕtоbа, регvегz kіѕ ѕеlејt. Агга hаѕználја а blоkkоlót, hоgу nе láѕѕа, hоgу kі bаѕzоgаtја. Веkӧtӧtt ѕzеmmеl јоbbаn élvеzі hа ѕеggbе bаѕѕzák.

Еnnуіt tudnаk а Fіdеѕzеѕ lіbuѕkák. Gеnеtіkаі ѕеlејt аz еgéѕz mоngоlFіdіótа bаndа.

jani_33 2022.02.20. 22:40:58

@atomic power 1986DucaDuca:

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/07/24/оlуаn_еllеnѕеgге_vаdаѕzіk_огbаn_vіktог_аkі_еgуеlоге_сѕаk_а_gоndоlаtаіbаn_lеtеzіk?full_соmmеntlіѕt=1#с40809828

а tӧbblеt hаlálоzáѕ ugуаn nеm а Соvіd hаlálоzáѕt méгі, dе úgу látоm, Огbán еbbеn іѕ kӧгӧkеt méгt Nуugаt-Еuгóрáга. еlbаѕztа. nеm kісѕіt, nаgуоn.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.20. 23:10:11

@jani_33: Hihetetlen hogy ennyire béna vagy. Egy linket sem vagy képes rendesen beírni? És még azt mondod tudsz scriptet írni? HTML alapok nélkül? :-))

jani_33 2022.02.20. 23:14:03

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Кuгt úгfі tеutоnогdіkuѕ vеzéгtгоll

Vаlódі nеvе: Lеnсѕéѕ Ӏѕtván

httрѕ://lеnсѕеѕріtуu.blоg.hu/

fасеbооk оldаlа: httрѕ://http://www.fасеbооk.соm/іѕtvаn.lеnсѕеѕ.9

"Sрогtkоmmunіkátог" munkаnélkülі

е-mаіl сímе: роросаtереtl@fгееmаіl.hu:

рорó fіхáсіóја vаn ѕzеgénуkémnеk.:)

jani_33 2022.02.20. 23:24:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

ѕzеgénу kіѕ nуоmогék. Vаѕáгnар fеlkеl
ѕz 6 еlőtt, hоgу bеѕеttеnkеdјél а blоg.hu-га, háthа tаlálѕz іtt еgу náсіt, аkі ѕеggbеbаѕz. Nеm tаlálѕz, mегt lеgуőztеm а náсіkаt. Аhоgу lеgуőztеm а gесі blоggегеkеt іѕ. Vоlt, аkі еlmеnеkült, vоlt, аkі bеláttа, hоgу nеm éгі mеg vеlеm ѕzеmbеѕzállnі, mегt tӧbb аz ӀQ-m, mіnt nеktеk ӧѕѕzеаdvа. Lеgуőztеlеk tégеd іѕ, mегt а nаgу ргоgгаmоd еzzеl ӧѕѕzеdőlt, mеg hát lеkорtаk а náсіk, аkіk mіndеn nар ѕеggbеbаѕztаk. А blоggегеk éѕ а blоg.hu mеg lе ѕе ѕzагnаk tіtеkеt, еgугéѕzt, mегt ők іѕ рѕzісhораtа еlmеbеtеgеk, máѕгéѕzt mеg kі а fаѕzоm ѕајnál оlуаn рѕzісhораtа еlmеbеtеg gеnеtіkаі ѕеlејtеkеt, mіnt tі?! Міndеnkі bеláttа máг аzt іѕ, hоgу а blоg.hu, mеg еzеk а blоgоk аz іntегnеt оlуаn kіѕ ѕеgglуukаі, аmіk kuгváга nеm ѕzámítаnаk. 3-4 оlуаn еlmеbеtеg vоlt іtt, mіnt tе, éѕ ѕzорtátоk еgуmáѕt, mіnt Száјег Јózѕі аz егеѕzсѕаtогnáѕ огgіán.
Нét óга után bеkарсѕоlоm а ѕгірtеm, егге mеgӧгülѕz, vаgу mеgőгülѕz, hоgу nа, végге, vаn vаlаmі, аmіt lеhеt ѕzорnі. Еlkеzdеd ѕzорnі а ѕсгірtеt tеlі tогоkból. Éѕ mіndеnfајtа іdіótа mеѕékеt tаlálѕz kі, éѕ аzzаl ѕzóгаkоztаtоd mаgаd, аhоgу а QАnоn hívők. Роntоѕаn ugуаnоlуаn gеnеtіkаі ѕеlејt vаgу, mіnt а mоngоlFіdіótа náсіk. Ugуаnоlуаn vаgу, mіnt а kénуѕzегzѕіdózóѕ fkv_11х, аkі а ѕсгірt еllеn óгákіg ігоgаttа bе а kénуѕzегеѕ kоmmеntјеіt. Міndаnnуіаn fеkеtе lоvаgоk vаgуtоk, аkіk lеvágоtt kézzеl éѕ lábbаl іѕ аzt hајtоgаtјátоk, hоgу tі nуегtеtеk. Те kӧzbеn néhа ѕíгdоgálѕz, hоgу mіéгt vаgуоk оlуаn gесі, hоgу lеvágtm а kеzеd éѕ а lábаd. Utánа mеg tаgаdоd, hоgу nеm іѕ іgаz, mеgvаn а kеzеd іѕ éѕ а lábаd іѕ, сѕаk lеnt vаnnаk а ріnсébеn, télеn nеm hаѕználоd őkеt. Éѕ, hоgу tе роntоѕаn ígу ѕzállѕz lе а bісіklігől.

Szánаlmаѕ рѕzісhораtа еlmеbеtеg vаgу.

jani_33 2022.02.20. 23:28:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Rólаd ѕzól még:

httрѕ://dагаzѕkагсѕі.blоg.hu/2013/07/16/27_nеm_аnоnіm_lеnсѕеѕ_іѕtvаn_fеlјеlеnt

Аkkог éрреn аzt hаzudtа, hоgу fеlјеlеntgеtі аz еmbегеkеt, dе аzótа ѕеm hаllаnі еггől, ѕzóvаl аkkог іѕ nуіlván kаmuzоtt. Еz еgу kаmugуегеk.

jani_33 2022.02.20. 23:54:20

@atomic power 1986DucaDuca:

httрѕ://ѕzеkа.blоg.hu/2021/07/24/оlуаn_еllеnѕеgге_vаdаѕzіk_огbаn_vіktог_аkі_еgуеlоге_сѕаk_а_gоndоlаtаіbаn_lеtеzіk?full_соmmеntlіѕt=1#с40809828

а tӧbblеt hаlálоzáѕ ugуаn nеm а Соvіd hаlálоzáѕt méгі, dе úgу látоm, Огbán еbbеn іѕ kӧгӧkеt méгt Nуugаt-Еuгóрáга. еlbаѕztа. nеm kісѕіt, nаgуоn.

jani_33 2022.02.21. 00:04:44

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

fгuѕztгált vаgу, mегt mоѕt, аmіkог еzt íгоm, kіnt vаn két kоmmеntеlhеtő blоg аz іndех сímlароn, dе máг а kuгvа аnуád ѕе јӧn а náсіk kӧzül ѕеggbе bаѕznі tégеd. а blоggегеk mеg máг nеm állnаk őгt аz огgіátоkhоz. lеgуőztеm а náсіkаt іѕ, аz іndехеt іѕ, аz еllеnѕégеѕ blоggегеkеt іѕ, tе mеg а сѕаtábаn kарtál еgу соllаtегаl mаffláѕt, éѕ bеzuhаntál аz áгоkbа.

ѕzánаlоm vаgу.

Gábor Révész 2022.02.21. 06:31:36

@parttalan: Na, akkor menjünk végig ismét a hazugságaidon.
A kínai vakcinával oltottak alig nyertek védettséget, ez tudományosan beigazolódott. Eleve nem javasolták már a kínaiak sem, hogy 60 éves kor felett használják. Nálunk az Orbán vezette kormány kiket oltott első sorban vele? A 60 év felettieket. Lehet, ha várnak két hetet, pár százzal több lett volna az áldozat, de így, hamis biztonságérzettel ezrek haltak meg emiatt.
És nem igaz, amit írsz. Orbán a jelzett nyilatkozata megtételekor még nem beszélt másról, mint amit leírtam. Csak arról.
Pedofílok. Érdekes, hogy a fideszes fajtátok milyen könnyen túllépet a mocsok Kaleta-ügyön. Pedig megért voln egy-két misét, ez a perverz állat milyen nrmzetbiztonsági kockázatot hordozott magában, meg milyen kiválasztás működik abban a minisztériumban? Ja, tudom. Olyan, ahol egy Völner nevű másik mocsok államtitkár lehetett.
És ismét csak leírom: egyetlen magyar állami fenntartású iskolában sem volt semm jele annak hogy bárki is LMBTQ propagandát akarna folytatni. Tobvábbra is azt állítom, hogy a magyar iskolák szempontjából irreleváns, mi van Hollandiában.
Végül: hiába ragozod, eltelen párthűség alapján nem lehet a makacs tényekkel vitatkozni.

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.21. 09:06:08

@Gábor Révész:

"A kínai vakcinával oltottak alig nyertek védettséget, ez tudományosan beigazolódott."

Amikor beszereztük a kínai oltóanyagot, tudomáyosan az igazolódott be, hogy a 60 év fölöttieknél nem volt megfelelő számú vizsgálat. A WHO, mikor elfogadta a vakcinát alkalmazásra -ez jóval később történt- még mindig csak annyit állított, hogy nincs tudományos bizonyíték arra, hogy a 60 év felettieknél a vakcina másképp működne.

"Lehet, ha várnak két hetet, pár százzal több lett volna az áldozat, de így, hamis biztonságérzettel ezrek haltak meg emiatt."

Ezt az állítást tudod bizonyítani, vagy csak az írói munkásságod része. Ez ugyanis nagyon súlyos állítás!

Ha a többlet halálozást nézzük, akkor Magyarország a 13. helyen áll Európában. Olyan országok állnak rosszabbul, ahol kínai vakcinát nem is alkalmaztak. Akkor hogy van ez?

Itt van az Economist kimutatása a többlet halálozásokról, ami szakmailag a legelfogadottabb módszerrel lett kiszámolva, lakosság arányosan, 2021. február 14-i frissítéssel:

Excess deaths since country’s first 50 covid deaths
Last updated on February 14th

www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-tracker

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.21. 09:41:23

@Gábor Révész:

"És ismét csak leírom: egyetlen magyar állami fenntartású iskolában sem volt semm jele annak hogy bárki is LMBTQ propagandát akarna folytatni."

Kíváncsi lennék rá, honnan van mindenben ilyen magabiztos tudásod?

"Tobvábbra is azt állítom, hogy a magyar iskolák szempontjából irreleváns, mi van Hollandiában."

Nem vetted eddig észre, hogy előbb utóbb minden begyűrűzik az országba, ha nincsenek intézkedések? még akkor sem garantált a dolog!

Magyarország kis ország, mi ellenállhatunk ideig-óráig a káros folyamatoknak, de ha nem állnak mellénk nagy és erős országok, akkor legfeljebb lasíthatjuk az erkölcs züllést.

Gábor Révész 2022.02.21. 14:36:43

@atomic power 1986DucaDuca: "Egy magyar tanulmány azt vizsgálta, hogy az oltottak szérumában mennyi olyan ellenanyag van, ami a koronavírus tüskefehérje sejtjeinkhez való kötődését gátolja. Azt találták, hogy az idősebb oltottak egy részében hiányoznak ezek az antitestek. Az adatok alapján úgy becsülik, hogy a 60 éves korban 25%, 80 éves korban pedig 50% lehet azoknak az aránya, akiknek a szervezete nem termel ilyen antitestet két Sinopharm oltás után. Mivel ez az oltás antitesteken keresztül fejti ki a vírus elleni védő hatását, azt gondoljuk, hogy ezek az emberek valójában nem igazán védettek. Ettől függetlenül lehetnek másféle antitestjeik is, de azokról nem tudjuk, mennyire hatékonyak a koronavírus ellen." (Koronavirus.kisokos.eu)
A másik állításom saját meglátásom, de nagyon szívesen revideálom, ha tudsz ellenérvet, vagy bizonyítékot.
Nem gondolod, hogy egy egy éves statisztikával bizonyítasz valamit is?
Azért lítom ilyen határozottan az iskolai dolgot, mert közvetlen rálátásom van az iskolák életére több vonalon is, és eddig minden megkérdezett röhögésben tört ki, amint ez a lehetőség felmerült.
Csak tájékoztatásul: ha egy állami fenntartású általános iskolába be akar jönni egy állatvédő aktivista, hogy a gyerekeknek felvilágosító természetrajz órát tartson mondjuk a sünökről, arra engedélyt kell kérni a tankerülettől. Comprende?
Az LMBTQ propaganda nem olajár, hogy begyűrűzzön! Egy törpe minoritás soha nem fog tudni hatni a magyar közoktatásra. Ennél sokkal erősebb indokok sem "mennek àt" a rendszeren.

parttalan 2022.02.21. 15:52:07

@Gábor Révész: Akkor ismét fussunk végig a naiv tudatlanságokon és/vagy kőkemény hazugságokon.

"Lehet, ha várnak két hetet, pár százzal több lett volna az áldozat, de így, hamis biztonságérzettel ezrek haltak meg emiatt."

Hazudsz! Senki nem halt meg amiatt, mert kínaival oltották be, te ostoba propagandista. Ellenben bele is döglött egy-két fájzerre váró csökött dékás politikus abba, mert elutasította a keleti vakcinák felvételét.

"És ismét csak leírom: egyetlen magyar állami fenntartású iskolában sem volt semmi jele annak hogy bárki is LMBTQ propagandát akarna folytatni.

Leírhatod még százszor is! NE AZ ITTHONI JELENBŐL INDULJ KI!! Abból, ami külföldön van, abból a nemzetközi tendenciózus nyomulásból, ami nemrég megjelent szomszédunkban, Ausztriában is és óriási felháborodás kísérte. Ott sem volt korábban, de aztán mint a vírus, megjelent és elkezdett munkálkodni.

Olvassák b+! Tájékozódj!

"Továbbra is azt állítom, hogy a magyar iskolák szempontjából irreleváns, mi van Hollandiában."

Nem irreleváns, mert ami először Amerikában megjelent, az átterjedt Ny-Európára, és ami Hollandiában ott van,az törvényszerűen jön keletre. Már itt van nyugati szomszédunkban. És azért nincs még itthon, mert gátat szabnak elé, de ha ez nem lenne, nálunk is megjelenne. Emlékezz arra a érzékenyítő célzatú mesekönyvre, amit aztán levettek a polcokról. Írója, a Soros-hálózat ügynöke pedig ezután kisvártatva elhagyta az országot...Az áttörésre való első kísérlet nem jött be.

Úgyhogy nyomi mód azt állítasz amit akarsz, a valóság mást mutat. Ez a fertő arra vár, hogy idehaza is megjelenjen. Amíg gátolják, nem fog. Legalábbis az óvodások, kisiskolások körében.

"Végül: hiába ragozod, eltelen párthűség alapján nem lehet a makacs tényekkel vitatkozni."

Te meg a tények, te ostoba. És még büszke is vagy a tudatlanságodra, naivságodra...az eszem megáll. Burokban élsz, vagy munkaszolgálatosaként hazudozol itt összevissza, miközben mást vádolsz elfogultsággal.

parttalan 2022.02.21. 16:10:14

@Gábor Révész: "Az LMBTQ propaganda nem olajár, hogy begyűrűzzön."

:D

Amiről eddig azt állították, nem gyűrűzik be, az begyűrűzött. Ezt mondták az elvtársak a '70-es évek olajárrobbanásaival kapcsolatban. Lett is tetemes eladósodás a vége.

Király Júlia mnb-alelnök(!) mondta, a válság nem fog begyűrűzni Magyarországra. Láttuk, tapasztaltuk...

És jössz ezzel a sz@r kommunista begyűrűzős dumával.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.21. 16:14:59

@parttalan:

"Senki nem halt meg amiatt, mert kínaival oltották be, te ostoba propagandista. Ellenben bele is döglött egy-két fájzerre váró csökött dékás politikus abba, mert elutasította a keleti vakcinák felvételét."

Ez igaz. Ám ha elfogadjuk azokat a vizsgálatokat - és miért ne fogadnánk el tudósok többszörösen megerősített kutatási eredményeit? -, amelyek szerint a Sinopharmmal oltott idősek szervezetében _sokkal_ kevesebb vagy semennyi ellenanyag nem képződik, akkor az is erősen valószínű, hogy sok kínaival oltott idős fertőzött életét meg lehetett volna menteni azzal, hogy azonnal beoltják őket orosz vagy nyugati vakcinával, mihelyt azok rendelkezésre álltak.

A kormány - pontosabban azok, akik ezt a tanácsot adták a kormánynak - valóban nagyot hibázott, amikor azt a korosztályt oltatta a kínaival, amelyet az a legkevésbé védett - és ez már az elején is tudható volt. Maga a kínai vakcina alkalmazása nem volt hiba, a hiba az alkalmazás módjában volt.

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.21. 16:35:26

@Gábor Révész:

"A másik állításom saját meglátásom, de nagyon szívesen revideálom, ha tudsz ellenérvet, vagy bizonyítékot.
Nem gondolod, hogy egy egy éves statisztikával bizonyítasz valamit is?"

Tehát nem tudod bizonyítani, hogy a kínai vakcina miatt "több ezren" haltak meg. A rágalmazónak kell bizonyítania állítása igazságtartalmát! A rágalmazással a Btk. 226. paragrafusa fogalkozik.

Az általam becsatolt Economist statisztika - "Többlet halálesetek az országok első 50 koronavírus-halálozása óta - Magyarországról a 2020. április 6-tól 2022. január 16-ig terjedő járványidőszak alapján ad meg többlethalálozási adatokat lakosságarányosan. Ez nálatok egy év?

"Azért lítom ilyen határozottan az iskolai dolgot, mert közvetlen rálátásom van az iskolák életére több vonalon is, és eddig minden megkérdezett röhögésben tört ki, amint ez a lehetőség felmerült."

Nekem is van rálátásom, mert a feleségem pedagógus. De nem ez számít! Ez most van, egy ellenzéki kormány esetén már nem garantált a gyermekvédelmi törvényben leírtak betartása. A tankerületek szerinted megmaradnának, amire hivatkozol?

"Az LMBTQ propaganda nem olajár, hogy begyűrűzzön! Egy törpe minoritás soha nem fog tudni hatni a magyar közoktatásra."

Te nem ebben a világban élsz? Nem látod, hogy az euróatlanti országok el akarják terjeszteni gazdasági, társadalmi, kulturális berendezkedésüket az egész világon? Ennek az egységesítési célnak az érdekében hálózatokkal rendelkeznek a világ legnagyobb részén. Teljesen mindegy, hogy most mi van! Minden megváltozna egy ellenzéki kormány esetén. Ha marad a jelenlegi kormány, akkor is nagyon nagy harc lesz, hogy az LMBTQ mozgalmat kordában tartsa. Az unió hivatalos szervei maximálisan támogatják ezt a mozgalmat, és nem emelnek gátat a kiskorúak védelmében, annak ellenére, hogy az Európai Unió Alapjogi Chartája a 14. cikk 3. bekezdése szerint biztosítani kell "az oktatási intézmények demokratikus elvek figyelembevételével történő alapításának szabadságát, valamint a szülők azon jogát, hogy gyermekeik számára vallási, világnézeti vagy pedagógiai meggyőződésüknek megfelelő nevelést biztosítsanak, tiszteletben kell tartani az e jogok és szabadságok gyakorlását szabályozó nemzeti törvényekkel összhangban."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.21. 16:37:41

@Gábor Révész:

"Az LMBTQ propaganda nem olajár, hogy begyűrűzzön! Egy törpe minoritás soha nem fog tudni hatni a magyar közoktatásra."

De ahogy a nyugati példák is mutatják, a közvéleményen keresztül igenis tud rá hatni. Gondoltad volna 10 éve, hogy egy marginális kisebbség befolyása képes addig terjedni, hogy az EU vezetése megpróbálja a gender-ideológiához igazítani a nyelvhasználatot? Hogy már nem lehet "hölgyeim és uraim", mert az diszkriminatív, helyette csak "kollégák"?

"egyetlen magyar állami fenntartású iskolában sem volt semm jele annak hogy bárki is LMBTQ propagandát akarna folytatni. Tobvábbra is azt állítom, hogy a magyar iskolák szempontjából irreleváns, mi van Hollandiában."

Szerinted mikor érdemes megépíteni egy gátat? Az árvíz előtt - vagy csak akkor, amikor már elöntötte a víz a házakat?

white999 2022.02.21. 16:45:07

@alöksz róz: "és?"

vagy

Ha még mindig nem értenéd, nem úgy kozmetikázzák az adatokat. hogy letagadják a halottakat vagy születendőket, hanem ettől sokkal szofisztikáltabban pl milyen a fogyasztói kosáraz infláció kiszámítására Abba miért nincs benne a nem elhanyagolható lakhatási költség vagy lakás vásárlás vagy bérlet.
Vagy miért számít dolgozónak már az is aki egy héten pár órát dolgozik, vagy miért számít a magyar foglalkoztatásba aki külföldön dolgozik és az miért Viktor személyes munkahely-teremtésének a dicsősége, holott valójában ez inkább a kudarca. Nem tom így már érthető-e vagy még hetekig rugózol olyanon amit le se írtam. Ha így se érted akkor a diszlexia megáll az esetedben.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.21. 16:48:02

@Gábor Révész:

Másfelől ha szerinted Magyarországon nem fenyeget az a veszély, hogy szakállas LMBTQ...XYZ aktivista "nénik" tartanak előadásokat az óvodákban, iskolákban, akkor miért is zavar téged a tiltás?

white999 2022.02.21. 16:50:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: bocs dez ezen a részen mindig kiadaok. "gender-ideológiához igazítani a nyelvhasználatot?

A Magyar nyelvben a genderség tökéletesen értelmezhetetlen probléma. Itt nincs she he és it sem. Ott probléma ahol a személyes névmással már utalnak a nemére és ez egy más testbe élőt ez zavar. Ezt a problémát a kormány generálja és hozza fel. Amúgy nyugaton is faxság a kérdés de legalább van valami alapja nem úgy mint itt.

white999 2022.02.21. 17:02:19

index.hu/belfold/2022/02/21/ivanyi-gabor-oltalom-nav-hazkutatas/

Na ilyen egy igazi keresztény miniszterelnök, aki a gyermekeit keresztelő pappal aki barátja (volt) így viselkedik a szeretet nevében. Még szerencse, hogy minden nap gyakorolja az isteni megbocsájtást a melegekkel kapcsolatban is.

parttalan 2022.02.21. 17:04:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Oltatlan idősek haltak bele a Covidba és tömegével nem azok, akik kínait kaptak. Ha pedig valaki mégis, azért mert:

1. Későn kapta meg a vakcinát:

a., A felvétel után kapta meg röviddel a vírust, és nem tudott kialakulni még benne a védettség.

b., Az oltás előtt már benne volt a vírus.

2. Nem alakult ki benne a védettség, mert a Sinopharmhoz hasonlóan egyetlen oltóanyag sem nyújt 100%-os védelmet.

Ezek viszont általános kitételek, mindegyik oltóanyagra vonatkozik. Úgyhogy kicsit korrigálom magam: elenyésző számban valóban halhattak meg kínai vakcinával oltottak, de ez nem volt számosabb annál, mint akármelyik másik vakcinával beoltottak esetében. Emlékezz az AstraZeneca vérrögképződős eseteire, amely miatt több tucatnyian kaptak trombózist és 10 feletti az ismert és bizonyíthatóan ehhez a vakcinához köthető halálesetek száma. Csak külföldön szerencsére, itthon nem. De ettől még az Astra oltóanyaga hatásos, és rengeteg ember életét megmenthette.

Kínaival is oltottak, mert nem volt elég Pfizer, hogy minden időskorút azzal oltsanak be - az a mennyiség egyszerűen nm állt rendelkezésre. Szputnyik sem volt annyi, hogy az első időben a Pfizer, Astra mellett mindenkit azzal oltsanak.

Amúgy a Szputnyik is szálka az ellenzék szemében. Ha pedig nincsen keleti vakcina, most nem 43000 halottnál tartanánk, hanem...többnél. Nyilván nem lehet még közelítő számot sem megadni hogy hol, de nyilvánvalóan életeket mentett a Sinopharm is. Hiszen az alacsonyabb védettségi arány nem azt jelenti, hogy mindenki védtelen maradt a vírussal szemben, az időseket is beleértve.

alöksz róz 2022.02.21. 17:29:57

@white999: de te pont azt mondtad, hogy a népesedési adatokat nem hiszed el :D

parttalan 2022.02.21. 17:38:15

@Gábor Révész: "Azért lítom ilyen határozottan az iskolai dolgot, mert közvetlen rálátásom van az iskolák életére több vonalon is, és eddig minden megkérdezett röhögésben tört ki, amint ez a lehetőség felmerült."

Amennyiben a lehetőség adott lesz az érzékenyítő mozgalom számára, nem a pedagógusok szava, mostani hozzáállása lesz itt a döntő.

Adót sem kellett fizetni 1987-ig. Aztán előírták. Nem akart senki, azóta se szeretünk adózni, de muszáj. Nagyon gyorsan meg tudnak változni a dolgok, a közfelfogás, értékítélet, a valamihez való viszonyulás. Pláne, ha mögötte világos szándék és akarat, egy nemzetközi hálózat és az Európai Unió jóváhagyása áll.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.02.21. 18:38:43

Figyeltétek? Mit szóltok? Megtanítottam matyit linket szerkeszteni. biztos hogy jól tettem?

white999 2022.02.21. 19:43:32

@alöksz róz: PONT ILYET NEM MONDTAM TE SZERENCSÉTLEN. AZ HOGY TE MIT GONDOLSZ A SZÖVEGBE AZ MEGINT MÁS KÉRDÉS. EZ A DISZLEXIA, VAGY MÁS NÉVEN SZÖVEGÉRTELMEZÉSI PROBLÉMA.

white999 2022.02.21. 19:45:50

@atomic power 1986DucaDuca: Miközben az Orbán kedvenc egyházai milliárdokat kapnak Őket kizárták ebből és tartozik nekik az állam. Jó hogy megértetted ezt is.

white999 2022.02.21. 19:52:26

@atomic power 1986DucaDuca: 444.hu/2022/02/21/ivanyi-gabor-en-egy-nagyobb-urnak-fogok-szamot-adni-a-torpe-kisistenek-nem-erdekelnek

Akinek ez az intézkedés tetszik attól meg hányok. Az meg külön a szánalom kategória, hogy majd jönnek a műmájer keresztények a ballibsi dumával.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.21. 20:52:57

@white999:

Nagyon tévedsz. A magyarban a személyes névmások valóban nem különböztetik meg a nemet, ám sok egyéb szó is létezik, ahol megvan a különbségtétel. Titkár, titkárnő, igazgató, igazgatónő, doktor, doktornő stb. Na meg hölgyek és urak, ami az EU nemtommilyen bizottsága szerint diszkriminatív.

A személyes névmások csak egy kis része a dolognak a magyarban is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.21. 21:09:10

@parttalan:

"elenyésző számban valóban halhattak meg kínai vakcinával oltottak, de ez nem volt számosabb annál, mint akármelyik másik vakcinával beoltottak esetében."

Na ezt kellene igazolnod, bizonyítanod.

"Kínaival is oltottak, mert nem volt elég Pfizer, hogy minden időskorút azzal oltsanak be "

Nem igaz. Csak itt a falunkban jópár idős embert ismerek, aki kínait kapott, míg ugyanabban az időben a fiatalokat Pfizerrel és Szputnyikkal oltották. S ez máshol is így volt, ez világosan kiderült, amikor tavaly közzétették a Kásler által is aláírt felmérést, mely tartalmazta az egyes vakcinák korosztályok szerinti megoszlását is. Igaz, idősek is kaptak Pfizert ugyanakkor, fogalmam sincs, mi alapján döntöttek, melyik öreg melyiket kapja.

"Amúgy a Szputnyik is szálka az ellenzék szemében."

Az ellenzék szemében minden szálka, amit az Orbán-kormány tesz. A Szputnyik alkalmazása szerencsére bejött, ez a vakcina mindenhol igen jól vizsgázott - a kínai már nem annyira.

"Ha pedig nincsen keleti vakcina, most nem 43000 halottnál tartanánk, hanem...többnél. Nyilván nem lehet még közelítő számot sem megadni hogy hol, de nyilvánvalóan életeket mentett a Sinopharm is. Hiszen az alacsonyabb védettségi arány nem azt jelenti, hogy mindenki védtelen maradt a vírussal szemben, az időseket is beleértve."

Egyfelől mentett életeket, másfelől viszont okozott is plusz haláleseteket. Az ui. hogy 70-80 év fölött a beoltottak 50+%-ában nem termelődött ellenanyag, azt jelenti, hogy ezek lényegében gyakorlatilag oltatlanok voltak, miközben védettnek hitték magukat. Ám akikben termelődött ellenanyag, azokban is sokkal kevesebb volt, mint a Pfizerrel vagy Szputnyikkal oltottakban, így ők is nagyobb eséllyel haltak bele egy fertőzésbe.

Amúgy lehet, hogy félreértesz engem. Én nem a kínai vakcina alkalmazását ellenzem, hanem azt kifogásolom, hogy nem a megfelelő korosztályt oltották vele.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.21. 21:19:20

@parttalan:

Még csak annyit, hogy az pontjaid minden vakcinára egyaránt vonatkoznak. Különösképpen:

"Nem alakult ki benne a védettség, mert a Sinopharmhoz hasonlóan egyetlen oltóanyag sem nyújt 100%-os védelmet."

Csakhigy a kínai az idősekben _sokkal_ gyebgébb védettséget alakított ki, mint bármelyik más oltóanyag. Tipikus Nirvana fallacy az az érved, hogy azért nem lehetett gond a kínaival időseket oltani, mert egyik oltóanyag sem ad 100%-os védettséget. Persze, igaz, de nem mindegy, hogy 95% vagy 50%.

white999 2022.02.21. 21:25:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nyilván de az angolban szinte minden mondatban el kell nevezni személyesíteni valakit. Náluk központibb kérdés. A magyar nyelvet annyira nem érdekli. Itt egy regény teljes fejezetében tudok valakiről beszélni egyes szám hárma személyben anélkül, hogy kiderülne kiről is van szó pontosan.Az igazgató az igazgató és csak akkor pontosítom ha akarom vagy tudom kiről van szó de a mindenki szerint nyilvánvalót, mert két melle van nem nevezi el állandóan nőnek. Ráadásul ami nem férfi vagy nő azt se kell tök feleslegesen kihangsúlyozni hogy nem az. Tehát értem mit mondasz de gondolom respektálható az álláspontom,hogy náluk alapvetően a nyelvi gondolkodás miatt létezik egyáltalán a kérdés, amit le lehet fordítani magyarra problémának. Csak minek.

white999 2022.02.21. 21:58:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Közben eszembe jutott talán egy jó példa. Magyarul tökéletesen érthető kérdés, hogy Szerinted, Ő nő vagy férfi? Angolul már a kérdést sem lehet normálisan feltenni mert prejudikálod a nemét már a személyes névmással, vagy tárgynak nevezed. Egy transznemű esetében pedig még akár jogosnak is tűnhet az eldöntendő kérdés. Én sem érzem, hogy a világ legfontosabb kérdése lenne ennek a megoldása de valljuk meg őszintén a középkorban ez nem is volt probléma, erre akkor nem kellett nyelvészeti megoldást találni.

birkamenet 2022.02.21. 23:57:41

@parttalan: ""Ha pedig nincsen keleti vakcina, most nem 43000 halottnál tartanánk, "

Így van, sokkal kevesebbnél. A 43 000 halott volt az ára, hogy orbán és strómajnja zsírosra tömték magukat a 40 dolláron bevásárolt, totál hatástalan kínai kamuvakcinán, miközben 13 euróért korlátlanul vehetett volna Pfizert.

Ezt majd csak akkor tette meg orbán, amikor már a WHO is lebuktatta a kínai fost. És ekkor orbán már azt hazudta, hogy a 6 millió kinai szarral nem is 3 millió magyart oltott be, hanem csak 1 milliót.
Ekkor már farolt ki a népirtásából, de április után el lesz számoltatva.

Gábor Révész 2022.02.22. 07:19:28

@atomic power 1986DucaDuca: Nagytudású kolléga! Saját magadat cáfolod meg, de ha te hülye vagy, az nem jelenti azt hogx más is az!
"Itt van az Economist kimutatása a többlet halálozásokról, ami szakmailag a legelfogadottabb módszerrel lett kiszámolva, lakosság arányosan, 2021. február 14-i frissítéssel:

Excess deaths since country’s first 50 covid deaths
Last updated on February 14th"
Te linkelted be. Ez egy 2021-es cikk. Evvel akarsz valamit bizonyítani, és még azt is beledumálod, hogy ez idei.
De lelked rajta.
Viszont sem te, sem a többi narancsagyú, csökkent értelmű valahogy a reakciók során kínosan ügyel arra, hogy a Kaleta meg Volner ügyben megnyilvánuljon. Kínos, mi? Erre nem kaptatok útmutatást a Lendvai utcából?

Gábor Révész 2022.02.22. 07:24:40

@atomic power 1986DucaDuca: Ti tényleg azt hiszitek, hogy amennyiben az ellenzéki összefogás megnyeri a választást, és ők alakíthatnak kormányt, az lesz a legfontosabb dolguk, hogy gyorsan beengedjék a homokosokat az iskolákba? Ennyire sötétek nem lehettek! Ja, de igen.

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.22. 08:39:27

@Gábor Révész:

"kolléga! Saját magadat cáfolod meg, de ha te hülye vagy, az nem jelenti azt hogx más is az! Ez egy 2021-es cikk. Evvel akarsz valamit bizonyítani, és még azt is beledumálod, hogy ez idei."

Lehetőséged volt rá, hogy megnézzed az adatokat, de ezt nem tetted meg. Így vitatkozol, így hülyézed a másikat. Bagoly mondja verébnek. A kommentemben megírtam, hogy az adatok, az Economist statisztika - "Többlet halálesetek az országok első 50 koronavírus-halálozása óta - Magyarországról a 2020. április 6-tól 2022. január 16-ig terjedő járványidőszakra vonatkoznak. Ha vettél volna fáradságot, és megnézted volna a kimutatást, akkor láthattad volna, hogy minden országnév mellett található egy időintervallum /time period oszlop/, amely megadja a fenti időintervallumot. Ehelyett egy dátumelírás miatt rögtön lecsaptál, mint gyöngytyúk a takonyra. Mindig, minden témában ezt csináljátok! Nem számít, mi a téma, bármben felülértékelitek a tudásotokat /Dunning-Kruger hatás/. Minél kevesebbet tudtok egy adott dologról, annál inkább túlbecsülitek a saját tudásotokat. Minden témában magabiztosabbak akartok lenni a szakértőknél. Ezen egyébként nem nagyon lehet csodálkozni, főnökeitekre is ez jellemző.

"Viszont sem te, sem a többi narancsagyú, csökkent értelmű valahogy a reakciók során kínosan ügyel arra, hogy a Kaleta meg Volner ügyben megnyilvánuljon. Kínos, mi? Erre nem kaptatok útmutatást a Lendvai utcából?"

1. Semmi közöm a Lendvai utcához
2. Nem ismerem részleteiben egyik ügyet sem, ezért nem is akarok megnyilvánulni ezekben a témákban /az időmet értelmesebb dolgokra is tudom fordítani/
3. Fontosabb számomra az, hogy összeségében merre halad az ország és nem fogok elveszni jellemtelen emberek ügyeiben

"Ti tényleg azt hiszitek, hogy amennyiben az ellenzéki összefogás megnyeri a választást, és ők alakíthatnak kormányt, az lesz a legfontosabb dolguk, hogy gyorsan beengedjék a homokosokat az iskolákba? Ennyire sötétek nem lehettek! Ja, de igen."

Nem ez lesz a legfontosabb dolguk. Mivel két lábon a földön járunk, ismerjük annyira az ellenzéki vezetőket, hogy sokáig nem fognak ellenálni sem a nyugati migrációs politikának, sem a genderizmusnak. Nagyon nem ismered a saját oldaladat! Ezen nem csodálkozom a korábbi megnyilatkozásaid alapján. Lehet, hogy naívitásod fiatal korodból adódik. Ha tévedtem, akkor bocsánat. Pedig számodra ez lenne a jobbik variáció!

alöksz róz 2022.02.22. 11:49:12

@white999: tehát nem tudod mit jelent. a kifejezés amit keresel, a funkcionális analfabéta, és ügyesen be is bizonyítottad magadról h az vagy :-)

vissza lehet olvasni
ott a kontextus, nézz utána mit jelent

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.22. 13:45:27

@white999:

"Az igazgató az igazgató és csak akkor pontosítom ha akarom vagy tudom kiről van szó "

Na látod, épp itt van a kutyus eltemetve, mert az angolban ez esetben sem kell hím- vagy nőnemű főnevet használni. Nincs directoress, nincs secretaress, bár van actress. :)

Na meg az LMBTQ...XYZ aktivisták legnagyobb bánatára mindkét nyelvben léteznek olyan szavak, mint nő, férfi, anya, apa stb. Egyelőe még, de már igyekeznek kiirtani ezeket. Nem is minden siker nélkül, a franciáknál már nincs père és mère, csak szülő 1 és szülő 2.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.22. 13:53:44

@white999:

"Magyarul tökéletesen érthető kérdés, hogy Szerinted, Ő nő vagy férfi? Angolul már a kérdést sem lehet normálisan feltenni mert prejudikálod a nemét már a személyes névmással, vagy tárgynak nevezed."

Már hogyne lehetne feltenni? Csak nem szó szerint kell fordítani. :)

Mellesleg az angol it ill. főleg a német es szem. névmást lehet emberekre is használni, ezzel nem nevezed őket tárgynak.

parttalan 2022.02.22. 15:08:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem haltak meg tömegével kínaival oltottak.

Kész.

parttalan 2022.02.22. 15:35:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem csak antitest védelem létezik. Az antitest szám vizsgálat még nem jelent semmit.

"Elenyésző számban valóban halhattak meg kínai vakcinával oltottak, de ez nem volt számosabb annál, mint akármelyik másik vakcinával beoltottak esetében."

Na ezt kellene igazolnod, bizonyítanod."

A kórházi tesztek. Elsöprő többségben oltatlanok kerültek kerültek intenzívre, lélegeztetőgépre és haltak meg. Azok közül, akik oltottak voltak, a kínaihoz képest nem jelentősen kisebb számban.

www.portfolio.hu/gazdasag/20211203/ujabb-informaciomorzsa-erkezett-magyarorszagrol-oltottak-vagy-oltatlanok-fekszenek-az-intenziven-514352

mok.hu/koronavirus/lakossagitajekoztatas/frissitsd-az-oltasod-hogy-ne-kerulj-korhazba-

125 intenzíven kezeltből 87 oltatlan, 38 oltott.

"Az oltottság adatai a mintában: Sinopharm (15 fő), Astra-Zeneca (7 fő), Pfizer (5 fő), Janssen (5 fő), Szputnyik (4 fő), Moderna (1 fő), és 1 beteg csak 1 db 4 hónapon túli Pfizer oltással rendelkezett, azaz az országban beadott vakcinák arányához viszonyítva az intenzív osztályon kezeltek között magasabb arányban fordulnak elő a Sinopharm, Astra-Zeneca és Janssen vakcinával oltottak."

Tehát nincs jelentős különbség. Mindössze 15 fő a Sinopharmmal beoltott és látható a többi vakcina száma is.

Ennyi.

parttalan 2022.02.22. 15:56:22

@Gábor Révész: "Viszont sem te, sem a többi narancsagyú, csökkent értelmű valahogy a reakciók során kínosan ügyel arra, hogy a Kaleta meg Volner ügyben megnyilvánuljon. Kínos, mi? Erre nem kaptatok útmutatást a Lendvai utcából?"

"Kolllega"!

Kaletát elítélték, Volner lemondott, eljárás indult ellene.

Ellenben Bangónéról a kormánypárti média hozta le a hírt, Hajnal Miklós hasonló ügyben a mai napig nem lépett vissza a képviselő jelöltségről. Karácsonyék sunnyogtak a Városháza eladás ügyben és kiderült, hogyan működnek a dolgok a Városházát működtető transzparens ellenzék berkeiben. Cseh Katalin korrupciós ügybe keveredett (ja tudom, az csak lejáratási kísérlet). Csupa feddhetetlen, erkölcsös ember, akik magas lóról kérhetik számon a kormánypártiak erkölcstelenségét.

Ezekre meg a többi stiklire vonatkozóan viszont úgy látszik van eligazítás a DK székházábóL:

a hallgatás.

white999 2022.02.22. 16:39:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mindent lehet az autót is hívhatom she-nek de az már egy érzelmi többletet ad, ahogy az embert is it nek. Pont a személyes névmások alkalmazásával fejezi ki azt a többletet ami a magyarban nem érdekes. Ez különösen szembeötlő ha az ember egy angol regényt olvas a párbeszédeknél kész katasztrófa az állandó hivatkozás. A magyar nyelv így nem tud kifejezni mert egy személyes névmása van az őre és azt se használja mert az ige ragozásból kiderül. A magyar pontos kifejezéseket és egy szót használ használ és nem kell körbeírni mint az angolnak állandóan. A nyelvészek ezért is tartják az egyik legzseniálisabb nyelvnek a magyart. Az meg a vicc hogy az angol az 1 millió szókészlete ellenére kevésbé kifejezőbb.

white999 2022.02.22. 17:01:24

@alöksz róz: Próbáltam neked mentőöveket dobálni de annyira hülye vagy, hogy még ezt se fogadod el. Amikor diszlexiásnak nevezlek akkor valójában megdicsérlek, mert az valójában az olvasott szöveg értelmezési problémáját jelenti. Attól még lehet értelmes ember megtanulhat szövegeket színészként is. Lásd Tom Cruise. Amikor kevered a funkcionális analfabétával, akkor magadra húzod a hasonló értelmezési problémákat de az sokkal inkább értelmi képességek hiánya, mert jellemzően ezen embereknek problémájuk van a logikai készségekkel és az intelligencia szintjük is alacsony. Szóval szerintem jobban jártál volna a diszlexiással. Nem olyan katasztrófa ha valaki nem tudja. Pl ettől még simán lehetsz egy jó képességű szakmunkás.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.22. 17:12:13

@white999:

Autót nem, csak hajót hívhatsz she-nek. :) Bár ki tudja, talán az autó b u z i k...

"egy személyes névmása van az őre és azt se használja mert az ige ragozásból kiderül."

Akkor olvasd el Wolfgang Borchert Das Brot című elbeszélését, és próbáld akár csak amatőr módon lefordítani magyarra. :) Kész katasztrófának fogod érezni, hogy a magyarban az 1. sz. 3. sz. személyes névmás nem fejezi ki a nemet. :D Ha nem tudsz németül, akkor ugyanennek olvasd el az angol fordítását, ugyanezt fogod tapasztalni.

"szembeötlő ha az ember egy angol regényt olvas a párbeszédeknél kész katasztrófa az állandó hivatkozás."

Szó sincs katasztrófáról: az angol a személyes névmással fejezi ki azt, amit a magyar az ige végére biggyesztett raggal. Azt is írhattad volna, hogy kész katasztrófa, ahogy a magyar az igeraggal mindig hivatkozik a személyre. Vagy pl. a tárgy- és részeshatározóra, amit az angol a szórenddel fejez ki (direct object és indirect object).

"A nyelvészek ezért is tartják az egyik legzseniálisabb nyelvnek a magyart."

Ne essünk túlzásokba. Nekem a magyar az anyanyelvem, nagyon szeretem is az anyanyelvemet, magyar nyelvből mindig csillagos ötös voltam - igaz, angolból és németből is. :) Emellett közismert nyelvtan n á c i is vagyok itt a blogokban. :) Ennek ellenére objektíven tekintek rá. A magyar nem zseniálisabb az angolnál, pusztán a két nyelvnek máshol vannak az erősségei. De a magyarnak kifejezetten gyengesége pl. a szenvedő szerkezet hiánya, míg az angolnak óriási erőssége a sokféle tense, melyek közül sokat a magyar csak nyögvenyelősen körülírva képes úgy-ahogy visszaadni - pl. Future Perfect Continuous.

"Az meg a vicc hogy az angol az 1 millió szókészlete ellenére kevésbé kifejezőbb. "

Mindenki a saját anyanyelvét érzi a legkifejezőbbnek. Az angol egymilliós szókészlete meg abból is származik, hogy óriási a nyelvterület. Ám egy adott szűkebb nyelvterületen már messze nincs egymillió.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.22. 17:18:11

@parttalan:

Túl kicsi a minta, az eredmény ezért nem sokatmondó.

"Nem csak antitest védelem létezik. Az antitest szám vizsgálat még nem jelent semmit."

A semlegesítő antitestek száma már meglehetősen jól korrelál a védettséggel, amint az egy alapos magyar vizsgálatból is kiderült. Vagyis ahol kevés a semlegesítő antitest, ott a sejtes védelem is gyengébb. Azt hiszem, ezt éppen a Kásler által is jegyzett tanulmányban lehetett olvasni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.22. 17:22:26

@white999:

"Az meg a vicc hogy az angol az 1 millió szókészlete ellenére kevésbé kifejezőbb. "

Ha már nyelvtannáculás: Nem "kevésbé kifejezőbb", hanem kevésbé kifejező. :D

(Bocs, nyilván csak elütés volt részedről, de túl magas volt a labda.)

alöksz róz 2022.02.22. 18:19:49

@white999: nem keverem semmivel. nézz utána

nem tudod értelmezni a szöveget, még a sajátodat se.

de nekifuthatunk még egyszer az olvasásórának: te a születésre vonatkozót nem voltál hajlandó elfogadni, mert a ksh hazudik. a halálozásra vonatkozót meg el tudtad fogadni, mert abban nem hazudik, nehéz ilyesmiről hazudni.
így volt vagy nem? :D

alöksz róz 2022.02.22. 18:26:32

@white999: "Szóval szerintem jobban jártál volna a diszlexiással. Nem olyan katasztrófa ha valaki nem tudja. Pl ettől még simán lehetsz egy jó képességű szakmunkás." - ismerek olyan diszlexiást, akinek két diplomája van. nyilvánvaló h sokkal jobbak a képességei, mint egy hozzád hasonló funkcionális analfabétáé :-)
részben ezért nem szoktam diszlexiásozni, részben meg azért, mert tisztában vagyok a diszlexiás és a funkcionális analfabéta jelentésével is.

white999 2022.02.22. 19:04:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azt hogy zseniális a külföldiek szerint abban az időben született amikor kicsit jobb volt a respektünk a világban. A múlt század első felében, közepén amikor elterjedt, hogy valszeg azért van annyi zseniális tudós, mert a nyelvünk is bonyolult. Erre a vonatra ültek fel a nyelvészek, akik szerint mint ha számítógéppel készítették volna. Szerintem is túlzás de örüljünk neki, hogy vannak ilyen vélemények. Vagy ne örüljünk mert mindenkinek egyszerűbb lenn ha hasonlítana más nyelvekre nyelvtanulás szempontjából.

Amúgy van egy tolmács ismerősöm angol anyanyelvvel de ezen kívül beszél még nyolcat, abból 3 szinkrontolmács szinten, amiből az egyik a magyar.
Nos Ő (Nem tudjuk, hogy nő vagy férfi de nem is érdekes, ha az lenne írnám hogy tolmácsnő) azért kezdett el magyart tanulni, mert:
1, Külső szemlélődő számára gyönyörű a hangzása és ez tetszett neki. Ez nyilván nekünk nem tűnik fel a megszokás miatt. Ahogy a gyerekén se látja senki ha nőtt 0.02 millimétert egy nap.
2, Keresett valami kihívást mert a többi nyelv már unalmas és egyszerű volt. Nincs rálátás.
A következőre jutott egy év után.
a, Minden magyar zseni, mert aki ezt beszéli az csak zseni lehet, a büdös életbe nem fogja megtanulni normálisan. Ez idáig csak a szokásos.
b, Habár borzasztó nehéz de sokkal komplexebb logikusabb és jobban kifejezőbb mint bármelyik más nyelv 7 amit ismer. Franci német olasz spanyol és skandináv nyelvek.
c, Össze se lehet hasonlítani minőségben hangulatában a Mici mackót angolban a magyar fordításban és nem az angol javára.

Hogy ez mennyire általánosan elfogadott a nyelvészet iránt érdeklődők szemszögéből az alábbi videó ha nem ismerted volna. Nyelvnáciként biztos örülsz neki.

www.youtube.com/watch?v=EOlVMjPNYCk&t=165s

Az igeidő kifejezése valóban nagyon részletes, kár, hogy annyira bonyolult, hogy ők maguk sem használnak csak ötöt, egy átlag amerikai meg lehet már nem is tudja egy jó részét hogy a nem használtak hogyan néznek ki. Ugyanakkor az összes többi dologban meg szenvednek ami nekünk egyszerű. És akkor (éssel nem kezdünk mondatot) eljutok megint oda, hogy maga a nyelv meghatározza a gondolkodás módot (engem rohadtul zavar pl hogy az angolban meg kell várni az egész mondatot a végéig, mondat végét, hogy kiderüljön az elején mire gondolt a szerző. Szinkrontolmácsként biztos megbolondulnék. Vagy a gondolkodás határozza meg a nyelvet. Tök mindegy. A magyar kultúrkörben nyelvben, gondolkodásban a genderológia problematikája, hogy kit hogy neveznek, marginális kérdés.

white999 2022.02.22. 19:13:15

@alöksz róz: Már kétszer leírtam. Lóval kártyázni felesleges. Hát legyen, ma megengedő vagyok a szellemi fogyatékkal bírókkal szemben, végül is az indiánoknál is tisztelték és nem bántották a bolondokat. Te egy zseni vagy, Egy szövegértelmezési géniusz, a ksh adatok értelmezésének Mozartja. Na most jó így már elélveztél?

white999 2022.02.22. 19:32:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "De a magyarnak kifejezetten gyengesége pl. a szenvedő szerkezet hiánya,"

"A macska fel van mászva a fára." Csak akarat kérdése és lehet használni. Max Grétsy professzor úr megbolondul.

alöksz róz 2022.02.22. 19:39:56

@white999: "Már kétszer leírtam." - már kétszer letagadtad. nézd meg a leír és a letagad jelentését mielőtt használod :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.22. 19:59:33

@white999:

Ezt a germanizmus elrettentő példájaként szokták felemlegetni - holott ilyen a németben sincs. Ez Zustandspassiv akarna lenni (a németben van Handlungspassiv és Zustandspassiv), de még csak az sem, mert a németben is csak tranzitív (tárgyas) ige állhat szenvedő szerkezetben - az auf den Baum klettern kifejezésben azonban a klettern ige nem tárgyas.

atomic power 1986DucaDuca 2022.02.22. 20:20:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A semlegesítő antitestek száma már meglehetősen jól korrelál a védettséggel, amint az egy alapos magyar vizsgálatból is kiderült."

Csak annyi megjegyzést fűznék hozzá, hogy mindezek ellenére szakértők szerint rendkívül nehéz megbízhatóan megbecsülni a közvetlen kapcsolatot a COVID-19 betegség, a kórházi kezelés vagy a halálozás kockázata és az oltás utáni antitestszint között.

Ezért nonszensz, amikor egyesek veszik a bátorságot és minden szakmai alapok nélkül több ezerre teszik az így meghaltak számát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.02.22. 20:31:45

@white999:

"Erre a vonatra ültek fel a nyelvészek, akik szerint mint ha számítógéppel készítették volna."

Akik ezt állították, azok jó eséllyel csak távolról láttak számítógépet.

alöksz róz 2022.02.22. 21:49:57

@atomic power 1986DucaDuca: azt is nyugodtan hozzáfűzhetted volna, hogy ez így ebben a formában biztos h nem igaz :-)

white999 2022.02.22. 23:58:55

@alöksz róz: Nem veszed észre, hogy untatsz. Ásít.

parttalan 2022.02.23. 17:25:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Így nehéz bizonyítani, ha az érveket egy mozdulattal lesöpröd az asztalról.

Az indoklás részemről megtörtént. Vitathatod az abban foglaltakat, de megtettem. Míg részedről továbbra is csupán a feltételezés, meggyőződés marad.

Ha tovább akarod forszírozni, tedd meg. Én ide már nem jövök vissza, hogy elolvassam.

Billy Hill 2022.05.03. 22:08:23

"Márpedig, ha emiatt azok közül, akik az egyébként a kormánypártokat támogatnák többen inkább a távolmaradás mellett döntenek, akkor ők az országgyűlési választáson sem fogják támogatni a Fideszes jelölteket."

Mi lett a vége, sokan távolmaradtak?
süti beállítások módosítása